Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har ett ytterspeil på førerside som er blåaktig og har funnet ut at jeg har elektrokromatiske/automatisk avblendbare speilglass siden jeg har S430A i utstyrslisten og etter hva jeg kan finne ut så er det altså noe som har skjedd med fargen inni speilet siden det er blått hele tiden, dette er kun en bruksbil/arbeidsbil så er ikke så nøye, men det er nå noe dritt å se i dette speilet, spesielt nattestid, har forøvrig nytt speilglass liggende som er kjøpt på aliexpress, dette er jo selvfølgelig ikke nedblendbart (Ikke Krise) men hadde jo vært greitt med nedblendbart siden det er det orginalt, men de koster jo både en arm en legg og en fot, så noen som vet om det finnes noe billigere enn 3000-4000,- for ett speilglass?? 

Får opp ett BLIC inne hos Autodoc til 57,- når jeg søker på 51167168181, men er usikker på om det er riktig speilglass ifra Autodoc sin side.

Ellers så har jeg ett annet snodig problem som jeg ikke har sett noe på ennda, det er at når jeg skal starte bilen så får jeg opp melding at neste trykk starter motor uavhengig av om jeg holder inne clutch eller brems, så 2 trykk for å starte motor, andre som har vært borti dette?

Endret av Haug530D
Skrevet

Electrochrome er dyrt nytt og en del slike speil blir dårlige med alderen. Din beste bet er kanskje et sett med komplette brukte speil fra nyest mulig bil. 2009/2010-modell fikk jo speil tilsvarende F10.

Høggere kan ha bra pris, spesielt om det er noen kosmetiske feil på speilhus. Trikser man og mikser litt kan man få bra speil til ok penge. Jeg tror jeg betalte under 1000-lappen for å ordne ettermontering av electrochrome til min e91.

Skrevet
6 minutter siden, E.C. skrev:

Electrochrome er dyrt nytt og en del slike speil blir dårlige med alderen. Din beste bet er kanskje et sett med komplette brukte speil fra nyest mulig bil. 2009/2010-modell fikk jo speil tilsvarende F10.

Høggere kan ha bra pris, spesielt om det er noen kosmetiske feil på speilhus. Trikser man og mikser litt kan man få bra speil til ok penge. Jeg tror jeg betalte under 1000-lappen for å ordne ettermontering av electrochrome til min e91.

Ja det virker å være dyrt, tror muligens jeg bare går for det jeg kjøpte på Ali, er uansett ikke noe særlig stort problem at jeg blir blendet av biler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...