-
Innholdsteller
845 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
7
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av Mr. Erling
-
BMW Alpina D3 Bi-Turbo Coupé #063
emne svarte i Mr. Erling sin Mr. Alpina i Bilder og filmer / Show-off
Ja helt enig at 'Fluid Film' er svært god beskyttelse. Brukt det på min andre bil nå. (Beskrevet i linken i min signatur) Jeg legger ved bilder, som viser bilen løftet opp og at alle deksler under er fjernet eller løsnet, for at man skal komme til over alt. Det stinket litt sauefett i garasjen i en ukes tid, så var det fritt for lukt. -
Endelig er drømme bilen på plass :D
emne svarte i Mr. Erling sin Sveisy1 i Bilder og filmer / Show-off
javel......? Og kofår det da? -
Håper dere er klar over at det er en bråte onde mennesker som får bortimot 'orgasme' av å lure deg? Tro ikke at du får se penga dine.. .aldri! Det at du også maser og lar vedkommende komme med nye lovnader, gir vedkommende 'multiorgasmer-. Ren ondskap med andre ord! Enten skyr du de som pesten og svelger stoltheten din, eller du klinker til,... hardt! Ett av to. ikke noe middelvei dessverre.
-
Du liker å 'leve farlig' og flørte med 'bulke folket' i Paris skjønner jeg Selv på 70 tallet, da vi besøkte Paris på InterRail, ble vi unge sjokkert over alle bulkene bilen hadde. Og det har ikke stoppet med det, skjønner jeg på deg. Takk for historiene og alle flotte bilder. Ser frem til resten -Hva bruker du av kamera?
-
Ja det stemmer Fredrik 90. Det samme gjelder for MB og Audi på tidlig 90 tallet. Hadde en 1993 modell Audi 100 Avant ( senere kalt A6). Den var bygd som en tank. Svært solid. De ødelagte modellen når de begynte å kalle den A6.
-
Dessverre, sånn er det blitt, at nordmenn er blitt på linje med en 'bananrepublikk' når det gjelder å gjøre en god, ordinær jobb. ( dette er ment i generelle ordelag). Avslørende at 'GS' ikke prioritere å gjøre en god jobb.
-
Søren klype, Torkild Dette må da være uakseptabelt for en 'ny' bil? At turbo, bærarm, diverse knirk ( utslitte pakninger?) må skiftes? Er det en bruktimport? Er du sikker på kjørte kilometer i så henseende?
-
egeland92 lagd en tråd om rust på F10/11 Her er link hvis du ikke har fått det med deg: http://bimmers.no/topic/779919-rust-p%C3%A5-f10-2011-alle-f10-f11-eiere-b%C3%B8r-lese-dette/
-
Sinkslip - lakkblærer. Det tok Bavaria på seg. Har skrevet litt om det i min tråd. Linken finner du i signaturen min. - På side 3 om jeg ikke husker feil.... (fllere poster)
-
-
Var det mye rust i navet?
-
Takk. Er så lei sorte og sølvgrå biler. Har hatt min skjerv av det. Begge mine forrige Bimmere var sølvgrå. Riktig nok var ikke sølvgrå så vanlig midt på 80 tallet da jeg hadde en 3 serie , men nå...... Denne dypblå fargen til BMW, 'imperial blue' er så stilig.
-
Ha ha ha takk for tipset .. .tror eg....
-
Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.
emne svarte i Mr. Erling sin Galro i Annet BMW og motorprat
ja ha ha ha -
Hei Torkild Hva med å også få montert en " Rear Roof Spoiler " når du først er igang? Synes det er tøft og matcher koffert spoiler'n din. Flere alternativer. Se bilder
-
Freakshow's E39 530Dat Individual.
emne svarte i Mr. Erling sin Freakshow i Bilder og filmer / Show-off
Har hatt en e39 530 dat. Suveren bil. Det eneste var at bakluka rustet.... -
Takk Her er parkeringsplassen til bilen min. Jeg bor i en liten blokk (16 leiligheter) i sentrum og bilene har faste p-plasser i under etasjen.
-
Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.
emne svarte i Mr. Erling sin Galro i Annet BMW og motorprat
