Kjennern
Moderatorer-
Innholdsteller
4879 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
12
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av Kjennern
-
Når jeg har byttet rute med HUD var det egen rute som er til biler med HUD. Tolker det dit at ruten må "støtte" HUD eller ha noe spesielt i synsfeltet for at HUD skal virke.
-
Det er ingen moralpreken fra min side, synes moderat solfilm burde være lov. Svarer bare på om du synes det er feil med 4000 i bot/gebyr for bruk av solfilm. og da skrev jeg at det ikke er lov med solfilm. http://www.sunnhordland.no/article/20151008/NYHENDE/151009799 http://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article7640593.ece http://www.itromso.no/nyheter/article497769.ece I disse dokumenterte tilfellene varierer bot/gebyr fra 2000 til 4800. Kommer nok helt an på kontrollør og humøret hans/hennes hva du får.
-
Mener å ha hørt at selv blank film er ulovlig. Men jeg er usikker på akkurat dette. Selv skulle jeg gjerne hatt solfilm hele veien, men har valgt å ikke ta frem ruter pga risiko for å bli stoppet er høy om dagen. Kompis måtte fjerne på sin E61 for 1 års tid siden, men han fikk ikke bot. Han fikk mangellapp og måtte vise bilen innen 4 uker. Har en følelse at dette er noe de prioriterer mye om dagen i teknisk kontroll, siden det er eksplodert i biler med solfilm foran. Men her kan jeg sikkert ta feil.
-
Loven er tydelig på dette, det er ikke lov med noen som helst film på ruter foran b-stolpe. Om bilen har dette når du kjøpte den er vel ikke noe som fritar deg fra loven. Å kjøre med solfilm på ruter foran b-stolpe er en kalkulert risiko du selv tar. Om du ikke visste bedre er på din kappe slik jeg ser det. Du kan jo fremme økonomisk kompansasjon fra selger av bilen evt, men tviler på at du kommer noen vei med det også. Å ta dette til tingretten kan sikkert vært artig, men tror du må regne med betale mer en 4000,- når saken er ferdig. Men sånn sett burde du kanskje fått en advarsel om å fjerne dette + visning innen rimelig tid fremfor bot. Spørs jo kanskje hvordan du oppførte deg når du ble stoppet osv..
-
Kjører med Continental på F11 i 245 og er helt suverent. Likte ikke Hakka når jeg hadde dem på F06.
-
Hakka R2 burde du droppe, se på Michelin i steden. Hakka R2 er alt for mykt.
-
De fleste om ikke alle som kjøper ny 7 serie er vel ute etter xDrive også. Blitt nye normen på nye biler virker det som. Litt som i USA der xDrive er på mye av de motorsterke bilene som standard. Tror nok ikke jeg kjøper en BMW igjen med litt motor og uten xDrive. 640i'en var skikkelig ræva på vinteren. Så derfor valgte jeg med xDrive nå.
-
Rart, har 15 modell selv. Jeg får prøve neste gang å se da.
-
Sikker på det med sport? Både 640i og 530xd jeg har nå går til comfort/standard modus når antispinn og antiskrens skrus helt av.
-
Jeg har digitalt speedometer nå, så litt på vei er BMW også. Bare synd det ikke går å endre på hva som vises. Trenger strengt tatt ikke turteller/rpm måler når bilen står i D og comfort. Savner å kunne bytte ut litt av det som vises der. Kommer kanskje på neste generasjon.
-
Gratulerer med "ny" bil. Flyttet den til bilder/filmer-show off. Må gjøre litt mer skal den inn i prosjekt forumet.
-
http://ind-distribution.com/ind/brands/ind/f10-m5-lci-front-grill-set
-
Kjøpe avin avant 2 eller ikke ?
emne svarte i Kjennern sin sh0xx i Bilstereo, multimedia og navigasjon
http://www.mapdiscs.co.uk/ -
Kjøpe avin avant 2 eller ikke ?
emne svarte i Kjennern sin sh0xx i Bilstereo, multimedia og navigasjon
Kart får du oppdatert. -
Kjøpe avin avant 2 eller ikke ?
emne svarte i Kjennern sin sh0xx i Bilstereo, multimedia og navigasjon
Hadde styrt unna, heller kjøpt noe som kan kobles på original nav/stereo. Men nå er jeg ekstremt skeptisk til slike 3 part navi spillere. http://www.bavsound.com/Device-Integration/ http://diceelectronics.com/media-bridge-info Finnes sikkert flere også. -
Tja, N55B30 leverer bra fra 1300 til 6000 den
-
Regnsensor er plassert ved speil.
-
Hører bare på P6 Rock etter at jeg fikk DAB+ lite prat, mye musikk [emoji106]
-
Ikke løst enda, skal inn på BMW 4 januar. Men var ikke farlig å kjøre med.
