Jeg lurer på om du har lest artikkelen du linket til. Hvis du har gjort det så kan noen andre lese den for deg for å så fortelle deg om grunnen til avskilting var PKK eller ei.
Dersom du ikke har noen rundt deg så setter jeg en knapp på at svaret er forsikringsselskapet.
"– Kristensen mener Gjensidige bør hente ut skiltene og bilen ettersom det er selskapet som har gjort en feil her?"
Du har rett i at feil oppstår, men det er unntaket og ikke regelen. Feil i forhold til PKK ser vi nok lite av ettersom systemet er rigid nå, noe som er bra for både bruker og verksted. Påstanden i din siste post er feil, kunden får ikke bilen uten at informasjon er oversendt. Hvis så tilfelle kan verkstedet miste muligheten til å utføre PKK, noe de er lite interessert i. Om de likevel gjør det vil den feilen måtte følges av en ny... lite sannsynlig.
Foreslår å legge denne død, du må gjerne føle du vant dersom det gir deg noe.