Gå til innhold

matsrh

Medlem
  • Innholdsteller

    2771
  • Ble med

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

matsrh's Achievements

  1. Har denne 528i, http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=72061118&ref=ads&myad=72061118
  2. Har lest at dyser på m47d20 (136hk) ikke trenger å kodes, mens dyser på m47tud20 (150hk) må kodes.
  3. Mener de har forskjellig delenr.
  4. Jeg har en feil kode på dyse på min motor med 116hk. (318d) hvordan blir det hvis jeg kjøper dyser fra 136hk (320d) begge m47d20.? har planer om tuning.
  5. Har spm angående dyser på m47d20. Hvis jeg skjønt ting riktig så er det motorstyringen som styrer trykket inn på dysene som da slipper gjennom drivstoff etter det? Hvis jeg da setter på større dyser, vil da dysene slippe gjennom mere drivstoff på samme trykk? Eller bil de slippe gjennom like mye som med de mindre dysene?
  6. Dette ser veldig lovende ut. Mye gromdeler!
  7. Ser bra ut! Trenger vel ikke lakk
  8. Veldig bra arbeid, og fantastiske gode innlegg som gjør tråden artig å lese. Skal følge med her.
  9. Noen som har erfaring med LED pærende (tåkelys H7 og langlys H11) som du kjøper på ekstralys.no?
  10. Har et spørsmål om glødeplugger. Er det slik at de svekkes med tiden? At de blir dårligere og dårligere til de slutter å fungere?
  11. Dette blir bare for strøkent! Må være helt herlig å skru med nye deler og "ny" bil. Hva skal du bruke bilen til når den står ferdig?
  12. opp
  13. Hei Noen her inne som vet hva forskjellen er på motorene til e46 318d og 320d? Da tenker jeg på m47d20, 116 hk vs 136 hk Har søkt på google og lett i etk og ser at dyser er forskjellige, (annet delenr). Regner med at det kanskje er forskjellige map. Mats
  14. Fantastisk arbeid. Blir ikke dette bra så vet ikke jeg!
  15. Har du kjøleslangen som ligger under innsuget som går mellom radiator og bilen?
×
×
  • Opprett ny...