Gå til innhold

KireS

Medlem
  • Innholdsteller

    889
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av KireS

  1. Jeg hadde en 1999 golf 4 og er glad jeg ble kvitt den! Synes det var en jækla dritt der jeg alltid tenkte på hva det neste som skulle ryke var. Men av svakheter er det hvertfall: - Elektriske vindusheiser, vinduene har en tendens til å deise nedi døra. - sjekk lokket på oljepåfyllinga. er det noe gul guffe der så kan det visst begynne å røyne på for motoren.. - rust på bakluke tror jeg er ganske vanlig det er jo sjeldnere man ser enn litt eldre VW der alle lysene funker enn ikke så er noe svakheter på elektronikken. Hadde en golf 2 for mange år siden og den var gammeldags og solid:) ikke noe erfaring med golf 3 men kan ikke være verre enn golf 4...
  2. Hehe, skjønner at det kan friste litt det men M5'en bør kunne døyve den verste lengselen:)
  3. Will do Joda den duger fint som pendlebil inn til Oslo. Er forresten 540'n nede for telling siden det er lenge til den blir å se? Hvis du ikke rekker å kjøre alle bilene stiller jeg på Røyse brennkvikt for å bistå
  4. Gleder meg til å se m5'en din! Skal du bruke den på vinteren? Jeg kjører en fantastisk spennende sølvfarget 316 touring...
  5. Takk. Da har vi sikkert møttes Ja møtte deg i den fantastisk strøkne 540'en din på steinssletta en dag
  6. Grattis med f11! Utrolig fet. Og ikke minst bra garasjeanlegg, bor rett borti høgget:)
  7. Ja, jeg har sett det er noe skriverier ifbm eldre E6* modeller, samtidig er det jo kanskje mulig å styre unna de dyreste tingene? Men har litt dårlig erfaring med bl.a en 01 mod 530dat jeg hadde. Denne kostet med 50 store på halvannet år, slikt blir helt feil, gidder ikke utsette meg for slikt igjen. Men 06 525xi kan da ikke bli like gæli?!? Eller? Ja det svir litt med sånne utgifter. Jeg har ikke noe erfaring med diesel motorene men synes det virker som det er litt høyere feilprosent på de. Gamlingene har to 520 bensin, e60 og E39. De har det vært særdeles lite tull med. E39 har gåt rundt 260' nå og girer og går som ny! Så en pre face med bensin sekser hadde jeg nok ikke greid å motstå trodde du mente 525d.
  8. En helt perfekt E39!! Hadde virkelig gjort seg i garasjen min som kosebil:)!
  9. Hadde nok tatt det "kjedelige" valget og gått for en LCI. Jeg liker nyest mulig og så synes jeg det er litt vel mye skriverier om småtull med E60 og på facelifter pleier mye være ryddet opp i.
  10. Hvis jeg ikke husker helt feil så vant vel biltema sine kjettinger en test i fjor. Søk på det så dukker nok testen opp
  11. Så utrolig strøken ut!
  12. Tja, iPad eller Galaxy tab er jo artige ting:) har lagt bort pc'en min helt til surfing etter jeg kjøpte ipad2 hvertfall.
  13. KireS

    .

    Så denne ute i stad. Så utrolig strøken ut og den rene og knallrøde bilen lyste opp blant ellers skitne høst biler:) Skikkelig tøft med gule lykter på E34, fadern hadde det på E34'en han hadde for noen år siden?
  14. Grattis! Ser utolig strøken ut den der. Satser på at jeg får sett og hørt den fise rundt utpå Røyse etterhvert:)!
  15. Da har Car and Driver hatt første testtur og de skryter veldig av både bil og motor(selvfølgelig). Gleder meg veldig til å få testa denne, har høye forhåpninger:)! http://www.caranddriver.com/reviews/201 ... ive-review
  16. Anbefaler deg å endre navnet på tråden din så får du kanskje litt respons..
  17. Grattis:)! Lite som er like artig som å kjøpe ny bil!
  18. Grattis! Synes f11/10 bare blir finere og finere!
  19. Satan i japan! blir en helt rå bil!!
  20. Kom gjerne med referat etter du har testet 528. Er nok flere her inne som lurer på hvordan de nye turbo motorene er:)
  21. Steike, det hørtes morro ut. Bra det er noen som får opp bensinstatistikken!
  22. Hvilken motor skal du ha da? Her ser du en som har Citrin black, så fin ut den! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31438034
  23. 04 316 iT. Har gått 109.000km i skrivende stund. kjøpte den desember 2010 på 79.000km så kjører nok.. Spørs om den holder like lenge som Fredrik sin e46:)
×
×
  • Opprett ny...