Gå til innhold

KireS

Medlem
  • Innholdsteller

    889
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av KireS

  1. Den nye F-Type ser virkelig helt fantastisk ut!
  2. Da var sommehjulene endelig kommet på. Veldig fornøyd med hvordan det ble seende ut. Men, ble merkbart mer veistøy og ble endel stivere. Litt skuffet over veistøy i bilen men visste det på forhånd. Mener jeg hørte at fom mars produksjon skulle de forbedre dette litt. Men heldigvis ikke merket noe til sporing så må vel være fornøyd da.
  3. Har samme dekk og dim som deg og la over på de i helgen. Ble merkbart mer veistøy, så sjelglad for at jeg ikke gikk for 19 tommerne for er vel enda værre der. Var bekymret for at det skulle spore men har ikke merket noe til det, men ble endel stivere kjente jeg. Fyllte 2.4 foran og 2.6 bak, det som står i døra. Men man må vel ofre litt for utseende Så lenge det ikke sporer så er jeg forsåvidt fornøyd.
  4. Grattis så mye nok en gang med en grom vogn! Så en rød E34 touring der borte en dag uten skilter. Er det 525'en du nevner?
  5. Så bra ut! Er selv spent på å se hvor mye forskjell dét blir til helgen når jeg skal bytte. Men gikk for 18 tommerne istedenfor 19
  6. Hadde egentlig planer om å polert den også denne helgen men er fortsatt litt kaldt så avventer litt til. Da er planen scholl s17 og AG HD voks, aldri testa den komboen så gleder meg. Og ser veldig frem til å få på sommerhjulene men får vente til frosten gir seg på natta først
  7. Fått seg en liten vask. Produkter: Surfex HD Iron x Prickbort CG såpe(husker ikke hvilken) CG Quick detailer SW autobahn på eksos
  8. Classy og fine hjul det der! Og som johnja sier så er nok straffa at det snør i dag ja
  9. Fantastisk flott bil!
  10. Jeg tok mål selv og sendte opp, men de kan komme med forslag. Betalte vel rundt 5k inkl frakt. Ikke prøvd enda så kan ikke si noe om hvordan det er men har sett på andre og de ser veldig bra ut. Jeg gikk for et sort
  11. Hr akkurat bestilt spesial tilpasset bur fra tronderbur. Måtte ha tilpasset bur for å få plass til gardinen mellom bagasjerommet og baksetene.
  12. Hva skjedde med denne saken? Har jo endel å si for bruktbil salg hvis en blir sittende igjen med svarteper på noe sånt!
  13. Helsike de hjulene passa bra!
  14. Umaskert bilde av facelift F10 http://www.teknikensvarld.se/2013/03/12/38742/bmw-5-serie-facelift-fangad-utan-maskering/
  15. Grattis! Blir en nice upgrade det:)
  16. Helt riktig, så slipper man at noen ringer etter en stund og sier at bruktbilen du solgte har rakna helt. Det er også helt fantastisk med en helt ny bil med garanti
  17. Ja tror absolutt de motorene kan bli en slager! Vil ikke ut akkurat hva jeg må ut med for er en god kamerat som jobber der så fikk en veldig god deal. Men er godt under dette hvertfall:)(ikke her jeg leaser men bare eksempel) https://www.privatlease.no/Familiebiler/BMW-316-DT/ Kjører 30k i året så blir jo endel penger i mnd men når vi begynte å regne på det, kjøp av bruktbil, nybil vs leasing så kom det veldig bra ut.
  18. Dette er en leasingbil så skal selv bytte om i underkant av 3 år. Er i grunn spent på hva slags motorer som er tilgjengelig da. Har et lite håp om at BMW har kommet et stykke med den nye serien med 3 sylindret bensin motorer med turbo. Tiden vil vise, motoren jeg har i denne tviler jeg sterkt på er tilgjengelig, den bygger jo på 2 litern de har hatt lenge nå. Eksempel:
  19. Dersom du står i Sport+, endres automatisk kjøremodus til Sport dersom du slår på cruise control. Merk at girskiftindikatoren fortsatt ikke vises, selv om CC står på. Men har du i Comfort eller Eco Pro, endres ikke kjøremodusen. Merker det f.eks. om det er glatt, eller at DSC slår ut på dekkene (dette er omtalt flere plasser), så bryter cruise controllen av med en gang. Så er nok pga sikkerhetsmessige årsaker, siden det står "cancelled due to driving conditions" eller noe i den dur. Kjempeflott bil du har fått deg Kires! Føles motoren tilstrekkelig, når den nå har fått noen km på baken? 1-serien virket absolutt ikke undermotorisert med denne motoren. Tusen takk for det! Nei vil ikke si det, er en ganske pigg og fin motor og de som tester den skryter mye av den! Men hvis jeg gir full gass når jeg har kommet opp i litt fart(90-100) så merker man selfvølgelig at den er litt kort pusta. Men til normal daglig bruk funker den strålende og jeg gleder meg fortsatt til å kjøre på jobb om morgenen
  20. Så meget strøken ut!
  21. Anbefaler deg www.DCN.no. Finnes hundrevis av tråder om det samme emnet;)
  22. Konge, første gang jeg har sett noen vaske felger i badekar Venter bare på at gradestokken skal holde seg godt over 5+, så skal jeg også igang meg å vaske og bone mine felger, det er snart på tide på legge om, gleder meg til å sette på mine 19" hjul. Hehe, veldig kjekt med et gammelt bad i kjellern som ikke fruen bryr seg om:) gleder meg veldig til vår og sommer nå så jeg får på hjula. Har også bestilt en haug med stæsj på scandicshine denne uka også så den skal få godt med pleie!
  23. Det er bra det er flere, gjorde det samme selv i går med sommerhjulene
  24. Tja, er vel bare å sjekke litt på Finn. Men av de som ligger der er det mange som ikke vil erkjenne at bilene har sunket i verdi så de ligger der lenge. Du burde vel bli kvitt den ganske kjapt for rundt 300k..
×
×
  • Opprett ny...