Gå til innhold

KireS

Medlem
  • Innholdsteller

    889
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av KireS

  1. Nye Opel Astra Electric, denne synes jeg var skikkelig tøff! Og når jeg så bilder av alle knappene de har valgt å beholde fikk jeg veldig lyst på en:)
  2. Var kjedelige greier utvendig og innvendig. Trenden med at man ikke trenger å designe et dashboard fordi man kliner en stor skjerm der er jeg ikke fan av. Hadde definitivt heller gått for Q8 e-tron.
  3. Denne synes jeg også er ett godt eksempel på at BMW lager fine biler: BMW X5 | FINN.no Premium nivået innvendig der er rimelig skyhøyt sammenlignet med iX i mine øyne.
  4. Nå kan noe slå til og skaffe seg noen gromme seter til bilen sin! https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=275939148
  5. Vanskelig å slå fem serie diesel til ditt bruk. Hva med å bare beholde den du har og f.eks lease deg en Kuga Phev(som jeg skjønner du får god pris på) eller lignende du bruker til hverdags, så har har du femmer'n til langturer?
  6. Flere bilder her: https://www.caranddriver.com/news/a41586568/2023-bmw-m2-revealed/ Totalt sett synes jeg det ser gromt ut. Selvfølgelig visse elementer som kunne vært bedre, men totalt sett bra og god etterfølger til dagens M2.
  7. Nydelig bil: https://www.finn.no/274642820 men utrolig useriøst å ta bilder når den er så møkkete innvendig🤨
  8. Det er vel desverre slik det har vært på noen av de siste bilene til BMW. Sleng på full shadowline og mest mulig sort så ser de ok ut, for da skjuler man flest mulig detaljer. Ikke helt et godt tegn i mine øyne. Nye 7 serien er samme, blir ok med alt sort, litt samme med iX.
  9. Prisen står i konfigurator på bmw.no @Marius2002. Fra ca 2.15 mill
  10. Ser ikke helt poenget med denne bilen. Trodde denne skulle være nye toppmodellen som skulle flytte grenser. Men når X5M har bedre ytelser faller det hele bort, ikke minst når X5M ser milevis bedre ut.
  11. Den e39’en er fra samlingen til Nils Tronrud som startet Tronrud bil i sin tid. Er nok godt sett etter
  12. Nydelig e39! https://www.finn.no/272375167
  13. Gratulerer med nydelig bil! Får meg til å savne min 2016 F11. Utrolig flotte biler som holder seg imponerende godt!
  14. Synes prisen ble for høy. 660k som (Snagg30 har fått) for denne med rekkevidden den har er voldsomt, hadde passet bedre for 2-3 år siden. Charged ser ut som en ok pakke, mulig jeg anbefaler den til min mor. Men for kort rekkevidde og liten til å være hovedbil(for vår del) og for dyr som bil nr 2. Hverken eller for oss.
  15. Model Y fikk endret nyttelast på biler levert fra mars 22. Fra TU.no Total nyttelast er nå på mellom 635 og 640 kilo (mellom 560 og 565 kilo med Vegvesenets regnemåte). Det viser kjøretøyopplysningene på Vegvesens nettsider.
  16. Priser klare: https://bavaria.no/biler/suv/bmw-ix1/ Charged 413 km 313 HK Automat 519 900 kr Få tilbud Charged Plus 413 km 313 HK Automat 546 900 kr Få tilbud Fully Charged 413 km 313 HK Automat 584 900 kr Få tilbud
  17. Synes dette ser veldig bra ut! Spent på hvor de legger seg i pris
  18. M3 med nydelig farge: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=258997500 Hadde sette bedre ut med andre felger som ikke var helt sorte.
  19. Blir denne for gammel? Nydelig 2018 M4 i sprek farge. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=256138822
  20. Vet ikke om pris er riktig eller ikke men lekker bil! https://www.finn.no/255353000
  21. Her prøver jeg å legge godviljen litt til folkens:) Ikke noe tvil om at en E38 Lci m-sport er noe av det penere som har rullet ut av fabrikken.
  22. Da har jeg lekt litt med konfiguratoren. Synes ikke den blir så ille når man får lagt på baedre farge innvending\utvendig, Msport og felger. Hvorfor BMW velger å lansere den i kjipeste utførelse med nitriste felger er en gåte for meg. Ville valgt denne over EQS som blir for såpestykke for min del.
  23. Fantastisk gjennomførte begge bilene dine👏👏
  24. Bimmertoday mener M7 vil få 3 delte lykter😬 blir spennende å se hvordan dette blir. https://www.bimmertoday.de/2022/04/01/triple-split-mehr-farbe-bmw-entwickelt-split-headlights-3-0/
  25. Dette med størrelse merket jeg veldig godt når vi leide en Mustang cab i Texas for noen år siden. Når 80% av bilene rundt er SUV\Pickup var det helt håpløst å få oversikt i trafikken der vi satt langt under alle andre.
×
×
  • Opprett ny...