Gå til innhold

liffi

Medlem
  • Innholdsteller

    5165
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    70

Alt skrevet av liffi

  1. Helt enig! Er trist 😂 å lyden i denne kontra X5’n er også litt trist
  2. Ble lite vasking i dag da fruen dro på shopping å var hjemme med unger, men må si dette interiøret falt i smak 😬 å bilen! Litt dårlig led feste på vått men 🤷🏼‍♂️😂 litt skuffet over lyden i denne kontra X5’n men dette drar noe bedre når det først tar tak.
  3. Rødt er tøft ! tatt en vask å rens ila uka så blir kok dette trivelig å sitte i
  4. Velkommen til Norge skal du være
  5. Kjekt med "taxi" hjem i går kveld etter liten Julekonsert på Olsen på Bryn tenke å få spylt over bilen samt prøvekjørt litt etterpå 😬 må si jeg gleder meg.
  6. @skoglund ganske ufin bakke opp her også, men går som regel bra @E.C. Ja alt av biler er ikke bedre utenfor Norge som mange tror. Den E46’n er han som hente sin. Skal selges den å. 330d mener jeg det er. @Fredrik 90 sant så sant. Er så mange utsagn fra finn folk som jeg også er ganske lei. Men at det er en eiers bil kan være ok til tider men alt sånt annet svada biter ikke jeg på 🫡 at bilene har det "bedre" på Autobahn en E6 kan vel å diskuteres men blir mer små kjøring her kontra der, men igjen også veldig varierende. takk takk. Blir spennende å se om dette blir flipp eller flopp ! Har trua jeg med dette interiøret og er vel nesten huket av på alle boksene når denne ble bygget tror jeg. Utstyr drar også en del opp.
  7. Skrev litt teit. Blokk ja funnet ut dem passer men er 2 forskjellige så må bare finne riktig. Kun blokk som er lik
  8. Noen her som vet for sikkert om n57 ( 530 - 535d passer overens ? Evt hva som er forskjell ? 2012 ish motorer
  9. ikke glem en eiers bil og "gullrekka" ! 🫡 Neehh. Import fra Tsjekkia denne, så sikkert brukt som spolebil og helt salt over i helgene mens folk danser på taket 😂
  10. Da er bilen på vei til Norge kompis som kjører den hjem. En til han å en til meg
  11. Ikke jeg som har tatt bilde men bilen er på vei til Norge
  12. https://www.finn.no/230159954 M5/6 ratt.. er dette overpris eller er dem så dyre ? 😶 skinn airbag er også ekstra "utstyr" ?
  13. Kan gå god for Pilot sport 5 👌 kjørt dem på b10’n min hele sommer.
  14. Tatt keramisk på B10’n og gjorde det samme på i3’n rett fra Billia til Coating etter kjøp. Lokalt verksted her som gjorde det. Husker ikke helt hva dem brukte men fornøyd ble jeg jo så. må si det er verdt investeringen. polere selv har jeg å hatt en plan om lenge men tålmodigheten er ikke der for topp resultatt. . Kjøpte meg en skikkelig maskin fra Rupes med en haug med middler for 2år tilbake, enda ikke tatt ut av esken 😂 litt teit …
  15. Måtte spe til med ekstra bil da i3’n var full av kjærring å unger 😂 endte turen hjem med noe løs eksos
  16. Spørs hva du mener lav km er på en 12 modell, men 125 ca. Ikke keramiske bremser nei 💸
  17. @Ingvaldsen vi tenker likt der 🤝
  18. Ja er nok mere "normalt" her. Men denne har nok vært tett lenge. Men nå er det fri blås igjennom hele eksosen 👌🏻
  19. Bile var å er solgt men alltid noe rett før henting. Styra en stund nå.. Dpf var heeeelt tett, samme med kat. Fikk staka ut og styr men så har den nok gått tett lenge så trykkslangen var smelta å mye annet små greier som dukka opp på veien når man demonterer. men nå er den oppe å går igjen etter mye mekking å knoting 😂⚠️ kan ikke skryte på deg noe særlig fortjeneste etter denne runden ! Men men.
  20. Hadde håpet å få tilbake M550’n da den hadde tett Dpf å lekkasje på en slange men den ble ikke klar. Sota ned noe under panser 😂 røket slange mellom de små røra på toppen der. Z så da måtte jeg haste skru E28 i går kveld da jeg hadde møte Oslo. . Ikke noe viser klasse å ledelse å komme i en sliten E28 med grov eksos, rust å det som hører med 😂 men samme det. . fikk strammet opp dynamo, fikset lekkasje på vannpumpe. Fylt olje, å satt i nytt batteri ( som nesten passet ) test tur å ny bensin i går kveld og delvis vellykket prøvekjøring så tenkte jeg dette går nok greit. rask kattevask å få av løv og drit.. Rister noe ( mye ) over 90!! Men ellers funka den greit foruten om litt dårlig varmeapparat. Men den kom seg frem å tilbake. Artig å kjøre gamel M10 med eksos . Sjarm
  21. Møte i Oslo! Hadde ikke bil så ble å haste skru E28 i går kveld 😂 den overlevde tur/retur
  22. Sånne folk må bare konfronteres! Tatt en prat med flere sånne både illsint og mere rolig !
  23. Utvendig er en individual farge, men er mørk blå, nesten sort
  24. Stemmer ! Jeg hadde denne. Ble solgt til en i Oslo som så solgte den igjen, så usikker om den ble solgt igjen etter det men hadde ganske store heftelser etter jeg solgte så jeg 😂 så enten ble det gjort noe lureri eller så tjente noen gode penger på den. Finnes en til i Norge som er nesten helt lik
×
×
  • Opprett ny...