Gå til innhold

janerik171187

Medlem
  • Innholdsteller

    5881
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Alt skrevet av janerik171187

  1. skal nok bare fikses så den er funksjonell, tar "oppussinga" etterhvert som jeg kommer over evnt greie deler til ok pris
  2. At rattet er lett er nok pumpa. Hadde m50 i en e30 før Aldri hatt så lett servo på e30 før. Men var ikke ustabil av den grunn Så burde nok ta en hjulstinningskontroll
  3. Slark i div forstillingsdeler gjør gjerne at bilen blir ekstra "løs" ved sporete vei. Så ville sjekket opp det.
  4. er nok brekkskoa som henger fast i slitekant i trommelen (inni skiva) løsningen da er enten nappe av og håpe man ikke ødelegger noe eller prøve å få løsnet stramminga il belegga eller waieren mest mulig.
  5. at en 1972mod 1600 touring er tyngre enn en 1985 e30 316 med automatgir hadde jeg ikke trudd hele 55kg tyngre og. e30'n veier 990kg uten fører. trodde gamle biler var lette jeg er noe å henge fingra i ja har 2 slike prosjekter nå som innebærer bare at den skal funke i hovedsak, (og rustfiks da)
  6. at en 1972mod 1600 touring er tyngre enn en 1985 e30 316 med automatgir hadde jeg ikke trudd hele 55kg tyngre og. e30'n veier 990kg uten fører. trodde gamle biler var lette jeg
  7. bruksveteran = forbruk lavest mulig og minst mulig mekking utover vedlikehold
  8. har fra 520. send meg nummeret på lmm så skal jeg dobbeltsjekke at dne er lik
  9. ny motor hentet, med manuelt gir, men jeg kommer nok til å beholde automaten en stund 318i motor, dvs 100hk istedet og innsprut 5 trinns kasse (skal være ivaffall)
  10. planene er å sveise kanalene, og generelt fikse det jeg finner av rust rundt der. ellers så er det å finne et ok orange panser, er greit med rust på dette ser kanskje ut til at det blir m10b18 innsprut heller, (100hk) noe mer økonomisk og enklere å bruke da blir bruksveteran dette, men begrenset med kjøring på vinteren da.
  11. Tar det for 500 jeg. Trenger på 316 min
  12. da har sjefen bestilt seg en til "kona" så skal vell få lurt meg til en prøvekjøring etterhvert
  13. sarpsbog, østfold, har fler bånnpanner
  14. Tror jeg har m21 i e28 fester evnt. Har ivaffall 2typer så det ut som.
  15. er det, skulle helst vært vanlig 02, men touring er da tøff den og
  16. den heleste motoren er da 99% sikkert solgt (såfremst penga kommer inn på konto ) men har da enne bånnpanne, dynamo, servopumpe, et grenrør, topp (sjekke tilstand) veiv, og andre smårælet du ser på bildene, (det som henger på den mest demonterte motoren)
  17. da tipper jeg feilen ligger i tuta, da er vell eneste som har konstant pluss får sjekke litt imorra
  18. "fordelen" med 320 er at man kan cruise rundt og kjøre litt improvisert (dvs dra ut noen gir for å få fram finlyden av seksern) uten at det går for fort har hatt det selv, ekke noe racer, men ekke treig heller, hatt 325 cab og, synes ikke den gikk noe bra jeg, men kan hende det var no gæærnt med den da , 320 har litt morsommere utveksling så er kanskje derfor. 318is cab hadde nok vært noe:) men eksisterer vell ikke org fra bmw såvidt jeg vet
  19. noen som gidder oversette sikring øverst til høyre her ? den ryker se
×
×
  • Opprett ny...