Gå til innhold

viggo E34

Medlem
  • Innholdsteller

    2477
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av viggo E34

  1. Blir greie priser for deg da skjønner jeg
  2. Alltid pent å velholdt Jan Så ut som den rødfargen ville skinne gjennom litt mer på panser etter den colliniten ble påført? Du er godt fornøyd med denne hærligheten både kjøremessig å utseendemessig? Har sett litt på nyere bmw selv. Prøvekjørte en 525d m-sport for en måneds tid siden, men syntes den ofte ville gire seg ned å ble liggende på høyt turtall under vanlig motorvei kjøring, åsså syntes jeg den føltes kjælkete. 530 blir vel kanskje mer kraftpakke å holder høyere gir. Var så kjedelig å prøve den for jeg ble rett å slett skuffa da den ikke levde opp til forventningene mine. Men jeg skal prøve flere etterhvært om det dukker opp noen i nærheten. Godt å se du tar godt vare på denne også
  3. Husker ikke om det ble sagt vilken farge det van er en mørk brun værtfsll, er vell noen bilder der det vises bedre men var så mange sider å bla gjennom 😂 Tror denne fargen din blir fin jeg 😀
  4. Her er link til den, kan slette om det ikke er greit Den er vel mye mørkere men brunt kan være grisefint
  5. Den sprekken i fanger kan du vel reparere istede for å bytte fanger? Vet ikke om du så Anders skei (jaas pf) sin ombygde m5 tidligere den hadde å en brunfarge av noe slag, porno det her
  6. Spennende med nye e34 tråder gleder meg på oppdateringer framover Fryktelig kjedelig med register havari bra topp å stempel berga da høvelig bra Følger med her
  7. Godt se det dukker opp flere e34 prosjekter Følger med her
  8. Gratulere med flott e34, så meget fin ut. følger med videre her
  9. Anbefaler cremic coating på det stærkeste, har det på manifold down-pipe å eksoshuset på turbo selv. Nydelig å slippe eksosbandasje
  10. Hadde kanskje vært greit å kjøre på med stage2 fjærpakke å vipparms låser når du kjører på såpass som du gjør? Ellers følger jeg jo spent med da jeg og har m30 turbo Morro å se forskjellige løsninger å hente tipsni forskjellige tråder
  11. Mye bra jobbing her, er selv e34 entusiast å liker det jeg ser stå på videre, blitt en skikkelig flott bil dette nå
  12. Er vell like trivelig å bytte bunnpannepakning her som på m30 ja tenker jeg. Men det som er gjort er gjort å godt å vite er gjort
  13. Det gjør nokk godt for bilen vell og ve
  14. Sjekker du evt pris på frakt?
  15. Gleder meg til å følge med videre, stå på
  16. Blir spennende å se fremover her nå da 😀 håper på mye bilder 😀
  17. Knall bra jobba gler meg på ferdig resultat
  18. Bildene vises ikke lenger, kanskje du kunne sendt meg bilder?
  19. Dette er da med alle Kalippere å full pakke?
  20. Godt du puster liv i tråden gjenn. Flotte oppdateringer å bra kjørt, å finfin lyd Bare å smelle inn alle små oppdateringer, trenger ikke vente åver ett år til neste gang
  21. Vet gutta(jaas pf) i surnadal kjørte til Trondheim før, men mulig det er noen der nede Jeg brukte bjørnstad med geir haugen før, men di solgte jo hele tuningpakken til tuningsenteret dp på heimdal i Trondheim, inkl geir haugen. Men di kutta ett årsværk å da forsvant geir. Men di driver fortsatt oppå der, jeg bytta til ES tuning i Trondheim. Virker som veldig habile folk, å har vært med lenge Ellers ser jo dette kjæmpe bra ut Hadde kanskje blitt tøft å lakka i samme farge som bilen ja Hvilket sprut ble det? Så det nå electromotive
×
×
  • Opprett ny...