Gå til innhold

hylle

Medlem
  • Innholdsteller

    4955
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

hylle vant dagen sist Oktober 13 2014

hylle hadde mest likt innhold!

Om hylle

  • Bursdag 11/30/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.e30meet.com

Profile Information

  • Interesser:
    Oslo

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

hylle's Achievements

  1. Det ble opprettet et gratis forum siden dette forumet gikk fra å være et forum drevet av en entusiast til å bli kjøpt opp av et it-firma som følgelig skal tjene penger på det, Hvis eierene ikke er dedikerte entusiaster skal de tjene penger på et forum de kjøper. Det er mange ting man kan tjene penger på innenfor bil/klubb verden, men forum delen skal/bør man holde hellig siden det er selve limet mellom entusiaster. Innføring av betaling her på forumet falt ikke i god smak hos meg iallefall. De gikk riktignok tilbake på dette og vi står nå med to BMW forum, Ikke en god løsning, men sålenge bimmeren eksisterer vil iallefall ikke bimmers kunne ta betaling av brukerene. jeg ser på det som at jeg har gjort entusiastene en god tjeneste at de slipper for å betale for å legge ut deler for salg på et dedikert BMW forum. Jeg vil også påpeke at jeg bød over den summen de nye eierene her betalte for forumet, men jeg kom for sent, papirene for dette forumet var allerede signert når jeg la inn budet. Når jeg ser kranglingene over de siste sidene i trådene her synes jeg det er uheldig for brukerene, hvorfor være uvenner med andre entusiaster, dere er vel her for å prate bil, eller har dere blitt så husvarme at dere går i tottene på hverandre og gjør sport av det.. ?
  2. Hvis du hadde arrangert et treff som på to år ble Norges største BMW treff med banekjøring og hatt over 800 klubb medlemmer, over 500kvm klubb stand på Oslo Motorshow og over 10.000 likes på facebook siden din, hadde du da latt det forsvinne like fort som det kom? Ikke jeg. Ser det har blitt diskutert litt om meg og E30meet, (jeg ble tipset om denne tråden). Kan prøve å nøste opp i litt for dere. Først av alt vil jeg si at det har vært vanskelig å ta E30Meet til hvor det er idag. E30Meet heter E30Meet fordi det i utgangspunktet var et treff for å hedre BMW E30. Merk at jeg satte igang noen lokale treff for alle BMW før E30Meet. Jeg var og er eier av E30 og det var naturlig for meg å arrangere et E30 treff. Det kom gode tilbakemeldinger og spørsmål om å åpne for andre modeller og det har ikke vært noe taktikk fra starten at det skulle være et treff for alle BMW. Når det så går bra er det vanskelig å bytte navn. (hadde du selv byttet navn på noe når det er vellykket?) Merk at jeg aldri har jobbet for størst mulig treff, men best mulig. Kvalitet foran kvantitet, alltid. Treffet har vært stort nok siden 2012 og det har i utganspunktet ikke vært behov for flere biler, faktisk er det slik at flere biler = mer utgifter, så det er et fett om det er 100 eller 200 biler som deltar på treffene. (må være minimum 100 for at det skal gå rundt). BMWCCN er en frivillig organisasjon, i E30Meet har man mulighet for å belønne de som virkelig står på og gir jernet før og under arrangement, og da gjerne med penger. Hvis du skal stå flaggvakt i 5 timer på en bane setter du større pris på en femhundrelapp som du kan kjøpe en feit pølse og cola etterpå enn å bare få en klapp på skulderen av et styremedlem etter de fem timene. Frivillige klubber er som regel det. og jeg tror ikke man klarer å holde motivasjonen lenge om man ikke får oppmerksomhet for det i det minste. Jeg tror aldri man vil kunne få sin egen stil over et arrangement/ klubb hvis man har utskiftning av leder hvert andre år slik som f.eks ccn hvor president er på valg. Man bruker LANG tid på å forme noe som sitt eget og kan kjøre sin stil. jeg har vært heldig på mange måter og ting har klaffet bra, men det ligger mye arbeid bak som ingen ser. Med ny president hvert andre år risikerer man som foreksempel at den nye presidenten HATER drifting, men en ny president ELSKER det, og igjen sitter klubbmedlemmer og ikke vet om det dette året er lov å sladde eller ei. I E30Meet er det lite byråkrati, her taes det avgjørelser uten behov for styremøte/årsmøte eller andre ting som tar mye krefter og tid. For ikke å snakke om kostnadene det er å sende representanter fra hele landet til gardermoen for å sitte rundt et bord å fatte vedtak når man egentlig kunne gjort det over mail. Til slutt vil jeg bare spørre om følgende: Hadde DU orket å ta fri fra jobb to uker (ingen lønn) for å sette opp en 500kvm stand på Oslo Motorshow hvor du er nesten helt sikker på at det ikke kommer til å bli overskudd og hvor du ikke engang skal stille ut din egen bil. Hadde DU orket å bruke MINUMUM 100 timer på å designe, printe og kutte papirark som skal danne designet for standen, bare for å bruke minst mulig penger. (Jeg har gått i seng med ekstrem hodepine etter ekstrem konsentrasjon om å få veggdesign bra). Hadde DU orket å bruke anslagsvis 2-3 timer HVER dag med arbeid, (samtaler med samarbeidspartnere, booking, produsere medlemskort, designe, facebook, finne nye løsninger ++++ De to, tre timene jeg sitter hver dag med E30Meet arbeid er egentlgi ingenting i forhold til den tiden jeg tenker på nye løsninger for E30Meet, det er gjerne hele dager. Jeg kan bråvåkne midt på natten med en ny løsning på et problem, stå opp, lage tankekart og etterhvert fullføre ideen. Jeg legger ikke skjul på at jeg har vært heldig, og er veldig takknemlig for at folk er så positive til E30meet som de er. Husk at jeg er 24 år og startet dette når jeg var 20. Jeg har lært mye på denne tiden, men ser enda ikke på meg selv som veldig voksen, bare dedikert entusiast. Jeg brenner virkelig for dette og min største glede er å glede andre. Den følelsen å få gode tilbakemeldinger fra folk som f.eks Oslo Motorshow i helgen hvor deltakerene er oppriktig vanvittig glade for å få lov å stille ut bilen sin på en stand de synes er helt rå. En kar med en sønn på 8-9 år som fikk lov å sitte i M1 og mente det var verdt billetten inn til Motorshowet og synes det var noe av det beste som har skjedd på lenge, det gleder meg stort og driver meg videre til å gjøre det enda bedre. I E30Meet er det vel også slik at om man gjør det bra så vanker det gjerne litt kroner til en halvliter øl etter endt arrangement, og det føles bra!
  3. "Latterlig at du redigerte bort innlegget mitt hvor du mener at jeg kom med personangrep. Da er du hårsår altså..." ****************************************************************** Endret av MKJ: Etter jeg fikk dette som svar på en PM: "Du tror at du kan ta over bimmers og tjene penger på Bmw entusiaster. Hvem er det du tror du er? Frekke faen", og gjentatte personangrep ser jeg meg nødt til å suspendere hylle fra dette forumet. Sånn skal vi ikke ha det her. Svar på det lengste innlegget hans kommer.
  4. Mkj... Hvem er du? Et kjapt google søk viser veien til mkj.no - Marius Jørgensen, Det er deg? ja. Okei.. Du er glad i å skrive, sykle, se musikkvideoer, reise og... Bimmers.no består av vanvittig mange BMW entusiaster, her samles BMW gjengen, her har vi i MANGE år diskutert BMW, bil og annet. En ganske så sammensveiset gjeng med god teknisk innsikt, bra kjøp og salg marked og godt miljø. Du har tatt alt dette vekk fra oss. Hvorfor har du det? Det var ingen som spurte etter et nytt fanzy forum. Ikke en eneste en. Vi var 100% fornøyd med det som var her før du kom med denne møkka. Du er ikke en BMW entuisiast, du er ikke engang en BIL entusiast du. Du så potensialet i å tjene penger. Nå selger gunnar forumet for 200.000,- .. Da kjøper jeg det.. Later som jeg er BMW entusiast, Å så mekker jeg nytt fanzy forum.. får inn litt sponsorpenger på reklame i hjørnet på sia.. Å så etterhvert tar jeg penger for at man skal skrive på forumet. DET er planen til en som gir en SOLID faen i BMW og bil og bare skal tjene penger.. Planen din kunne funka hvis du IKKE hadde endret selve forumet, men alt rundt. Jeg ser at du er jævlig glad i blogging og du skriver bra for deg, Men da kunne du heller latt forumet være og endret alt annet rundt, da hadde det ikke vært en kjeft som hadde vært misfornøyd. SÅ, hva skjer fremover da.. Forumet du har satt opp er direkte SLITSOMT å lese på.. Jeg har fulgt litt med i det siste på bimmers og facebook siden bimmers.no 1. For det første så har du KJØPT likes på facebook sia di av en jalla nettside i utlandet. Hvis du mener det er FEIl, så kan du bevise det ved å legge ut medlemslista her. Du har gått fra 3000 likes til nå over 6000 på under en måned.... 2. Innlegget ditt, "Nå går det som det griner" - Du skriver at trafikken på nettsidene har doblet seg! Det er LØGN. Trafikken er HALVERT siden du tok over. Jeg synes det er jævla frekt ovenfor alle brukerene her og kjøpe opp forumet, endre ALT. Og ødelegge det gode BMW samfunnet som var her. Hadde jeg vært deg hadde jeg endret forumet tilbake til det det var, og gitt en jævlig stor faen i å endre noe mer på forumdelen. Du som er så glad i blogging kan heller skrive nyheter på forsia og gjøre hva faen du vil, bare ikke kødd med forumet!! Og du, Husk at det jævlig lett å starte opp et nytt forum, og husk at bimmers ble startet som en protest mot BMWccn i sin tid.. Da taper du glatt 200.000,- på kort tid. Hadde jeg vært deg hadde jeg angra, gått tilbake på det forumet som var og heller tatt penger for det. DET er folk villige å betale for.. Ikke dette..
  5. Hvordan laster jeg opp bilder i galleriet?
  6. Skal selge E30en min. 2 dørs org Diamant svart. Ikke omlakkert. Originalt en 320 LE, Også kalt Edition S. Type sjelden. Norsk bil, 1986mod. Kmstand 177.xxx. I bilen har et vært montert ymse maskiner. S50, M60, M62, S62 og nå står det S38 i den. S38b36 Maskin, Sinter clutch. Litt div nye deler på motoren. Understell KW v2. Bak, 325Ixt armer med ventilerte skiver bak, største man kan få til E30 Org. (Også større enn e30 m3) perfekt til godkjenning. Foran Wilwood 4 stempla bremser. 4x100 - Bilen ruller på superlette Oz Superleggera felger. Interiør, temmelig greit. Et lite slitehull på førerstol. Lykter bak er Startec. Zender "leppe" bak. Foran org LE leppe. Avtagbar front laget av org frontramme. Ser org ut men veldig kjekt når man skal ut med motor. Bilen har nylig fått montert S38, Starter og går, men går litt ujevnt, Usikker på hva problemet er, sannsynligvis en bagatell. Kjølingen må oppgraderes. Det følger med en m535 radiator som kan monteres dersom man flytter motoren et hakk tilbake på motorfestene. Bilen selges for kun 60.000,- Årsavgift kommer i tillegg. Skilt er med bilen. Bilen står i Oslo på henger, og jeg kan levere bilen innenfor rimelighetens grenser. Til denne prisen må man ta høyde for litt kosmetisk arbeid samt litt rust i dørken foran, utover dette er den ganske bra for rust i dempertårn bak ++ Ved å få orden på litt fjusking på motoren er bilen kjøreklar. Tlf: 91395858 Eller send PM.
  7. Bare husk at alle engelskmenn er svindlere inntil det motsatte er bevist..
  8. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=44253877&ref=ads Kjempw god bil. Gjerrig
  9. Det er helt klart mulig å få til, men i mine øyne veldig meningsløst. Tror ikke jeg vet om noe annet som er så kjedelig som å se noen burne.. -Husk at hvis du setter opp noe slikt har du ansvar for alt som skjer siden det da blir ditt arrangement. Det kan fort bli en dyr lærepenge dessverre.
  10. Har så sjukt mye å gjøre om dagen. Har solgt s62, han som kjøpte den setter inn S38 for meg. En slags byttedeal. Har også solgt en annen E30 jeg hadde, så nå har jeg kun denne sorte. Sparer egentlig bare opp kr til en grom E30 Banebil, hva det blir er litt uvisst enda. Får se hva som skjer utover vinteren.
  11. Kanonbra forum Gunnar! Har brukt mye tid her! Lykke til videre!
  12. Jeg vil si to ting: 1. Lykke til videre med å drive bimmers videre, her har dere alle muligheter for å gjøre det bra og det tror jeg også dere kommer til å gjøre! Gratulerer med kjøpet!! 2. Som dere kan se på de to som har svart i tråden over meg her, det gjelder begge to Fredrikene, Jeg og veldig VELDIG mange flere er DRITTLEI av den kranglinga deres OVERALT på hele forumet!! Jeg er ikke selv så aktiv på bimmers lenger, men støtt og stadig kommer jeg inn i tråder der de forsøpler tråder med krangling, det er nesten som det går i sport å krangle!! Jeg ber dere, drit i den kranglingen!! Det er så unødvendig!! Mang en gang hører jeg på biltreff om dere to kranglefanter og hvordan det svekker bimmers, Jeg tviler ikke et sekund på at dere er ordentlige folk i det virkelige livet, men her på bimmers er det dritirriterende med kranglingen uansett hvor konstruktive dere er og hvor bra argumenter dere har. Man merker at det ulmer mellom dere to uansett... Jeg er sikker på at de nye eierene tar tak i problemet så fort som mulig.
  13. Kul vogn! Hva med svartw lykteringer?
  14. Solgt
×
×
  • Opprett ny...