Men litt sånn på side linjen...
Jeg sjekket min EGR ventil og lyste litt inni innsuget med en lykt på min 525d fra 08 med 87000 km på telleren, og det innsuget var da bortimot helt rent.
Det så jo nesten nytt ut, og det er ikke nytt altså. Var litt olje som lå nede i EGR, men nesten ingen koks.
Det som var der kunne jeg sikkert tørket av med papir, kanskje 1 mm tykt.