Du kan dobbeltsjekke om alt passer ved å sammenligne deler på feks bmwfans.info
Men jeg tror at det er samme deler fra 96 til 03 på e39.
Ellers har jeg brukt å handle fra pelicanparts.com
Jeg tror jeg satser på at jeg tar jobben selv da.
Din har jo gått betydelig mer enn min, så kanskje jeg kan håpe på noe positivt.
Dog, satt de 2 andre godt fast?
Hva skjedde mer med din da?
Bare stoppet den?
Jo, takk. Jeg har sett dette og frykter det verste.
Dog er det jo ikke samme motor, så kanskje det er en forskjell der?
Strandveien skulle ha 5800,- for dysa og jobben.
Synes det er litt i overkant.
Bra det endelig var noen som tok seg bryderiet med å sjekke opp dette med spylerdyser!
Jeg har irritert meg lenge på mine dyser.
Forøvrig så har jeg også montert flat viskere på min bil, meget fint å se på, og de virker da likebra som OEM.
Den virker ved å varme opp vannet via en bitteliten forbrenningsovn.
Du kan styre den via fjernkontroll eller MID, men den er vel borte.
Mulig du kan ha et tidsur fra webasto en plass også.
På e39 er det sikring 47 i bagasjerommet, da nullstiller man Webasto. Skal være ute i 15 sekunder.
Ellers så skal det ikke være noe triks for å få dette til å virke.
Men det kan jo hende du har defekt dieselpumpe til webasto da?
Har du tatt diagnose før og etter skifte?