Gå til innhold

Otis

Medlem
  • Innholdsteller

    20084
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    11

Alt skrevet av Otis

  1. Du kan dobbeltsjekke om alt passer ved å sammenligne deler på feks bmwfans.info Men jeg tror at det er samme deler fra 96 til 03 på e39. Ellers har jeg brukt å handle fra pelicanparts.com
  2. Litt usikker. Har ikke tilgang på glidehammer, så det er jo svært dumt. Vet ikke om biltema sin passer heller. Ellers så burde det være OK.
  3. Har snakket med 2 verksteder og det ene skal ha 5500,- og det andre 5800,-. Da er man svært fristet til å ta jobben selv for ca 1900,- for dysa.
  4. Gi beskjed tilbake når du har fått ut de andre dysene da. Så jeg vet litt mer om hva jeg trenger å forberede meg på.
  5. Tror han mener intensiv som i ytterst på viskerhendelen, men dog er jo ikke dette dyse avhengig.
  6. Intensiv funksjon? Er dette styrt av pumpene da?
  7. Jeg tror jeg satser på at jeg tar jobben selv da. Din har jo gått betydelig mer enn min, så kanskje jeg kan håpe på noe positivt. Dog, satt de 2 andre godt fast? Hva skjedde mer med din da? Bare stoppet den?
  8. Jo, takk. Jeg har sett dette og frykter det verste. Dog er det jo ikke samme motor, så kanskje det er en forskjell der? Strandveien skulle ha 5800,- for dysa og jobben. Synes det er litt i overkant.
  9. Nå må jeg tydeligvis bumpe den også for å få den fram...
  10. Bra det endelig var noen som tok seg bryderiet med å sjekke opp dette med spylerdyser! Jeg har irritert meg lenge på mine dyser. Forøvrig så har jeg også montert flat viskere på min bil, meget fint å se på, og de virker da likebra som OEM.
  11. Min er rød for tiden ihvertfall.
  12. Hvordan gikk dette "prosjektet"? Min radiomodul er defekt, så jeg må vel nesten se nærmere på mine muligheter også.
  13. Ha! Bjalle har nettopp diagnostisert min feil Det er nemlig 100% perfekt beskrevet for min egen feil. Takk skal du ha bjalle
  14. Woohoo! Jeg hadde rett
  15. Kamaksel eller veivføler vil ikke gjøre at bilen ikke starter.
  16. Antenneforsterker i D stolpen. Sjekk ledninger først. Ellers kan det faktisk være grunnmodulen, det var feil på min.
  17. Mener å huske at e9x serien har hatt problemer med at temp sensoren har får vann i kontakten og dermed gir feil verdi. Eller blander jeg?
  18. Kan smøre med grease i tillegg. Dog hjalp ikke det til meg. Jeg ødela gjengene og eksosrøret ble trykt sammen på langs!
  19. Biltema sitt syrefaste, om det ikke hjelper med det så har du et problem. Samme som meg.
  20. Da heller jeg vel mer mot bryteren ja.
  21. Du får ta en vask der, så ser du bedre om hvor det kommer fra. Slik det er nå vil det kun bli spekulasjoner.
  22. Den virker ved å varme opp vannet via en bitteliten forbrenningsovn. Du kan styre den via fjernkontroll eller MID, men den er vel borte. Mulig du kan ha et tidsur fra webasto en plass også.
  23. På e39 er det sikring 47 i bagasjerommet, da nullstiller man Webasto. Skal være ute i 15 sekunder. Ellers så skal det ikke være noe triks for å få dette til å virke. Men det kan jo hende du har defekt dieselpumpe til webasto da? Har du tatt diagnose før og etter skifte?
  24. http://www.vsetrack.com/track_reports/P ... A_2010.htm
  25. Det skrives visstnok ters, så beklager den.
×
×
  • Opprett ny...