Gå til innhold

Makky123

Medlem
  • Innholdsteller

    1018
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Makky123

  1. Sjekk BMW CCN sin Facebook eller webside Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Prøve å få samlet litt folk til et lite treff tidlig i Juli?
  3. Oppgraderingen anbefales absolutt [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Takker! Jeg fikk gjort det i utlandet. Tok det i forbindelse med bilferien, og gjorde det i Kroatia. Sjekket med selger hos Bilia først, og fikk til svar at så lenge BMW utførte jobben, uavhengig av land, så beholdt jeg garantien i Norge. Kom på totalt 12-13000kr for alt inkl. koding. Tilbudet fra Bilia var rundt 22000kr ferdig montert. Jeg hadde 163hk versjonen og oppgraderingen er absolutt verdt det. Brodern har 184hk 520, og når hans begynte å dabbe av rundt 230, hadde jeg fortsatt litt å gå på Skal bli godt å ta ny tur gjennom Tyskland i sommer, godt å få blåst ut bilen litt [emoji41] Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Det ser meget bra ut Lysten på å gjøre det selv ble ikke mindre Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Nice! Kjøpte du ferdig kuttet folie? Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Hadde vært gøy å få testet dette
  8. Har power kit'et til x20 blitt oppdatert? Jeg fikk 200HK når jeg installerte MPPK i fjor.
  9. Kan det være behov for balansering?
  10. Etter det jeg har forstått, så kan man kode om til norsk meny så lenge du har NBT som er oppdatert. Har ikke hatt tid til å teste det ut selv helt enda.
  11. Ah, sorry. Overså det siden det stod "GS bildeler".
  12. Fin bil Har du vurdet å bytte til M-performance endestuss?
  13. Haha ja Mobilen hang tydeligvis med oppdateringen av tråden Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Kjøpte original hos BMW. Koster litt mer, men kvaliteten er også på topp. Jeg fikk mitt satt på av et bilglass/solfilm selskap.
  15. Grattis med ny bil
  16. Er du sikker på at du har CIC? Min F31 er produsert sent i 2012, og jeg har NBT. Men jeg har PRO utgaven. Sent from my iPhone using Tapatalk
  17. Kanskje dette kan være interessant for deg: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=53884007 Jeg har ikke noen erfaring med dem, så kan ikke svare om det er bra/dårlig oppsett. Synd BMW ikke tilbyr flere MPPK alternativer
  18. Snart tid for skifte av hjul, så trenger påfyll av felgrens. Meguiar´s Wheel Brightener
  19. Jeg hadde det på min F31 før jeg fikk MPPK. Eneste endringen etter MPPK var justering av HP og NM.Sent from my iPhone using Tapatalk
  20. Er din bil norsk eller importert? Min er norsk, og jeg kan velge mellom HK og KW i menyen "Language/Units" under "Settings". Og for å svare på spm ditt, jepp det skal være mulig å legge til som et av valgene i menyen om du ikke har det tilgjengelig. Hva er byggedatoen din? Edit: Mulig jeg var litt for rask, ser flere sliter med å endre dette på F1X, mens på F30 så funker det.
  21. Bor i Oslo, og kan hjelpe.Send en PM med hva du vil kode, så blir vi sikkert enige om tidspunkt Sent from my iPhone using Tapatalk
  22. Til F-serien er vel Esys det enkleste å bruke når det kommer til koding. Det eneste du trenger å kjøpe er en Enet kabel, resten lastes ned [emoji1] Og så lenge ikke bilen er oppdatert med nyeste software fra BMW, så kan det meste kodes. (BMW har dessverre begynt å sperre kode mulighetene) Ligger også en egen tråd om koding av F serien [emoji1] Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Opprett ny...