Gå til innhold

Makky123

Medlem
  • Innholdsteller

    1018
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Makky123

  1. Takk og i like måte [emoji2]Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Trodde det bare gjaldt biler som får oppgradert software, og ikke at det blir gjort under service. Dette gjelder vel kun nyeste I-step level. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Noen som vet om man mister garanti eller om man kan oppleve andre problemer hos forhandler hvis man VO-koder?
  4. Grattis med nydelig bil! Ser du har "Svensk språk" i utstyrslista, fikk du ikke muligheten til å velge norsk?
  5. Takk for oppdatering Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. I portalen har han registrert bilen med en adresse til BMW i Munchen Ettersom han spør etter en adresse, kan vi bare finne en ny tilfeldig adresse? Siden han spør etter en faktura adresse, kommer de til å sende noe post?
  7. Det at det ryker litt, kan også være at han har sølt litt, og at det begynte å ryke når oljen ble varmet opp av motoren.
  8. Brodern gjorde stegene du beskriver over. Men fikk i dag en følgende mail: Har noen andre fått en slik mail?
  9. Jepp, de gjør det.Tenkte på greenstuff mest pga de sies å støve mindre Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Skal ikke brukes på bane, men blir aktiv kjøring og toppfart i utlandet
  11. Sjekk her: http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=998447 Mulig Shawn har link for å laste ned
  12. Tar opp denne tråden igjen. Noen flere med erfaring med Greenstuff klosser? Eller om noen har anbefalinger om andre lignende klosser.
  13. Skjer ikke mye her om dagen, kun litt leking med koding Noen mobilbilder fra vasking tidligere i dag, heldigvis sluttet det å snø hehe.
  14. Det ser dritbra ut Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Sjekk litt på http://www.nbfbildeler.no/ om du ikke har gjort det. Finnes vel en tilsvarende side i Sverige som det kan være verdt å sjekke ut om du bor nærmere grensa.
  16. Sånn ser M performance ut på Head-up Sent from my iPhone using Tapatalk
  17. Mente jeg hadde lest at diesel ikke støtter dette. Hadde vært gøy å få "bensin lyd" ut av høytallerne. Uansett litt rart at jeg fikk opp "MINI engine sounds" hahaha Fengende navn på lydvalgene
  18. Ikke kommet over noen måte å få importert egne POI til NBT-systemet. Har sett følgende mulighet å kode, men jeg har ikke testet:
  19. Tailgate er elektrisk bakluke.Kan styre hvor høyt den skal åpne seg. Litt kjipt ASD ikke funker på diesel haha Sent from my iPhone using Tapatalk
  20. Hehe, testet med å aktivere ASD (Diesel har ikke ASD). Fikk en ny meny: MINI engine sounds Ingen av lydene fungerte
  21. Jeg hadde heller ikke det som standard, har kodet det inn.Sent from my iPhone using Tapatalk
  22. Jepp, er forskjell hos meg også
  23. Sjekk denne tråden om du ikke har gjort det allerede http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1027300 Sent from my iPhone using Tapatalk
  24. Denne brukte jeg: Description: Separates Ambient Light Level and Instrument Cluster Light Level FEM_BODY 3070 Ambiente_Nachfuehrung Default value: aktiv New value: nicht aktiv Fungerer for meg. Har funnet ut at justering av ambient lysstyrken er i %, så kun 0-100% fungerer. Virker som lysstyrken på biler kjøpt i Norge er satt til 100% som standard, mens det i andre land er kodet lavere.
  25. Man skal visst kunne kode alle ECUer med motor på, bortsett fra motorstyringen.Har ikke testet, dette. Har som regel ikke kodet mer enn 1 time om gangen. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Opprett ny...