-
Innholdsteller
671 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
27
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av hanssae
-
Fredrik 90 sin G30 540d xDrive M-Sport. Solgt!
emne svarte i hanssae sin Fredrik 90 i Bilder og filmer / Show-off
Synest dette har blitt en veldig god og underholdende diskusjon om ALPINA Føler at dette er om en liker dattera eller mora , så lenge dei er så likt beslektet og bare har litt forskjellig oppbygning , utseende og popularitet Hvem som er hvem vill jeg ikke mene noe om 😎 Men for min del så har jeg gått fra en E65 til to ALPINA , og kommer til å bli værende der . En B6 F01 som helårs bruksbil og en gammel Roadster S E85 som jeg gleder meg til å bruke i sommer , vet at den ikke kommer til å skuffe meg 👍 Kan kansje nevne at jeg aldri hadde hørt om ALPINA var før jeg ville ha M6 GC , og oppdaget at jeg måtte velge B6 for å få xDrive , så da ble det slik. Lykke til med bilkjøpet @Fredrik 90 -
Tusen takk ☺️ Ja det er en virkekkig kjekk bil , koser meg utrolig i denne også , blir litt av det samme men på en helt annen måte 😎 Har aldri kjørt to seter før , så jeg gleder meg til @StigJ prøver den og før høre av en som har greie på slikt ☺️ Tusen takk ☺️ Ja av og til synest jeg det er godt å ta spesielle valg 😎 Får jeg garasjen tilnærmet slik jeg ser for meg den så blir dette bra . Tusen takk ☺️ Jeg er desverre ikke så flink til å skrine som deg , har stor glede av trådene dine og det du skriver 👍
-
For en nydelig bil 🤩 en herlig kombinasjon av klassiker og drømmebil 👌
-
@StigJ Det skal bli godt å den ut til deg ☺️ Jeg klarte desverre ikke å vente med noen av merkene , har ene skjermen og støtfangeren igjen , skal love å vente 😎 Tror det blir bra uansett. Det blir nok ikke flere ALPINA , tror jeg . . . men jeg har noen veteraner og sykler som trenger en plass og bo , og skulle det bli plass til en Transporter så ville det være en bonus 😇
-
Da var endeligt nabovarsel for garasjen sendt , blir veldig bra om jeg får det som jeg vill og ikke byrokratene kommer med kjeppene sine ang størrelsen , har ønsket meg lift så jeg planlegfger å få inn en TechLift S7 ☺️ Jeg måtte ofre 14 morelle trær for å få den på 75 m3, men jeg har heldigvis plenty med trær. Vi var på en herlig høst tur til Tørsberg ifb med kursing , nydelige farger og vær over Haukeli. Har også handlet Pysjamas til Roadsteren og litt pynt fra KOED så nå er jeg klar til lagreng etter at den har vært hos @StigJ på spa opphold 😎
-
Tusen takk for alle gratulasjoner ☺️ Sitter for tiden i nordsjøen å verker etter å komme heim. Jeg skal registrere den neste fredag og håper jeg er heldig med saksbehandler , det var litt ekstra trykking forrige gang jeg kom inn med en bil som ikke var i systemet deres 😎 Men det må en vel rekne med når en er litt spesiell 😛
-
Hjemme med ROADSTEREN etter en fantastisk tur fra Groningen , Via Tyskland og Danmark i nydelig vær.,ferge over Elben og fra Thyborøn og innom Hvide Sande . For ein bil 😍 opplevelsen blir nok forsterket av at jeg aldri har kjørt en 2 seter cab 🤓 Selgeren var en ekte entusiast men en enorm samling og glødende i nterresse. 18 åringen rundet 98 k på turen, både ser og kjennes ut som yngre og mindre
-
Tusen takk ☺️ Ja den skal være veldig fin , kommer fra en " stor " samler som mente setene var laget for barn 😛 Tusen takk ☺️ Ja er fornøyd nå 😎 Takk ☺️ Det er en S52 , samme som i E46 B3 S som står i , produsert i bare to år pga overgang til Euro 4 i 2006 som den ikke tilfredstillte. Dei økte bore , bygget om inntak og laget ny eksos manifold for at den skulle puste bedre. Max dreiemoment ved 4800 men 90% allerede på 2500 Tusen takk ☺️ Ja jeg tror dette skal bli ein god opplevelse , har aldri sett eller prøvd små cabber men har troa på høy trivselsfaktor 😛
