Gå til innhold

hanssae

Medlem
  • Innholdsteller

    671
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    27

Alt skrevet av hanssae

  1. Synest dette har blitt en veldig god og underholdende diskusjon om ALPINA Føler at dette er om en liker dattera eller mora , så lenge dei er så likt beslektet og bare har litt forskjellig oppbygning , utseende og popularitet Hvem som er hvem vill jeg ikke mene noe om 😎 Men for min del så har jeg gått fra en E65 til to ALPINA , og kommer til å bli værende der . En B6 F01 som helårs bruksbil og en gammel Roadster S E85 som jeg gleder meg til å bruke i sommer , vet at den ikke kommer til å skuffe meg 👍 Kan kansje nevne at jeg aldri hadde hørt om ALPINA var før jeg ville ha M6 GC , og oppdaget at jeg måtte velge B6 for å få xDrive , så da ble det slik. Lykke til med bilkjøpet @Fredrik 90
  2. Tusen takk ☺️ Ja det er en virkekkig kjekk bil , koser meg utrolig i denne også , blir litt av det samme men på en helt annen måte 😎 Har aldri kjørt to seter før , så jeg gleder meg til @StigJ prøver den og før høre av en som har greie på slikt ☺️ Tusen takk ☺️ Ja av og til synest jeg det er godt å ta spesielle valg 😎 Får jeg garasjen tilnærmet slik jeg ser for meg den så blir dette bra . Tusen takk ☺️ Jeg er desverre ikke så flink til å skrine som deg , har stor glede av trådene dine og det du skriver 👍
  3. For en nydelig bil 🤩 en herlig kombinasjon av klassiker og drømmebil 👌
  4. @StigJ Det skal bli godt å den ut til deg ☺️ Jeg klarte desverre ikke å vente med noen av merkene , har ene skjermen og støtfangeren igjen , skal love å vente 😎 Tror det blir bra uansett. Det blir nok ikke flere ALPINA , tror jeg . . . men jeg har noen veteraner og sykler som trenger en plass og bo , og skulle det bli plass til en Transporter så ville det være en bonus 😇
  5. Da var endeligt nabovarsel for garasjen sendt , blir veldig bra om jeg får det som jeg vill og ikke byrokratene kommer med kjeppene sine ang størrelsen , har ønsket meg lift så jeg planlegfger å få inn en TechLift S7 ☺️ Jeg måtte ofre 14 morelle trær for å få den på 75 m3, men jeg har heldigvis plenty med trær. Vi var på en herlig høst tur til Tørsberg ifb med kursing , nydelige farger og vær over Haukeli. Har også handlet Pysjamas til Roadsteren og litt pynt fra KOED så nå er jeg klar til lagreng etter at den har vært hos @StigJ på spa opphold 😎
  6. Dårlig vær i dag, så det blir gårsdagens 😇
  7. Fasinerende å se og høre design historien til Z4 , har igrunnen ikke lagt så godt merke til Z formen på sidene , før nå 😛 Et design fra 2003 som holder seg utrolig bra den dag i dag.
  8. Tusen takk for alle gratulasjoner ☺️ Sitter for tiden i nordsjøen å verker etter å komme heim. Jeg skal registrere den neste fredag og håper jeg er heldig med saksbehandler , det var litt ekstra trykking forrige gang jeg kom inn med en bil som ikke var i systemet deres 😎 Men det må en vel rekne med når en er litt spesiell 😛
  9. Tror det blir lenge til jeg blir lei av å se på disse linjene fra 2004 🤩
  10. Tusen takk 🙂 Første gang jeg ser E85 på nært hold og er virkelig imponert 🙂
  11. Ja jeg også, var snakk om millimeter på alle tre 🤯 Han hadde stålkontroll på dette Tusen takk 🙂
  12. ROADSTER S og B6 møtes for for første gang 😍
  13. Hjemme med ROADSTEREN etter en fantastisk tur fra Groningen , Via Tyskland og Danmark i nydelig vær.,ferge over Elben og fra Thyborøn og innom Hvide Sande . For ein bil 😍 opplevelsen blir nok forsterket av at jeg aldri har kjørt en 2 seter cab 🤓 Selgeren var en ekte entusiast men en enorm samling og glødende i nterresse. 18 åringen rundet 98 k på turen, både ser og kjennes ut som yngre og mindre
  14. I dag kan jeg kalle denne min, i Holland 😁
  15. Tusen takk Blir nok ikke lett å reise derfra uten å være litt blank i øynene 🤩 Det er en utrolig samling han har , i tillegg til dei på bildet så har han også en B6 Cab . . . . . . .
  16. Gleder meg som en liten unge . . . .
  17. Tusen takk ☺️ Ja jeg må nok ta meg en luftetur . Å ta bilder av ALPINA'er blir ikke noe problem , her er et knippe av samlingen hans 😎🤩 Så vidt det går an å skimte min 😁
  18. Tusen takk ☺️ Ja han kunne sine saker han 👌 Tusen takk ☺️ Ja dette skal bli kjekt 😛 Tusen takk ☺️
  19. Tusen takk ☺️ Ja den skal være veldig fin , kommer fra en " stor " samler som mente setene var laget for barn 😛 Tusen takk ☺️ Ja er fornøyd nå 😎 Takk ☺️ Det er en S52 , samme som i E46 B3 S som står i , produsert i bare to år pga overgang til Euro 4 i 2006 som den ikke tilfredstillte. Dei økte bore , bygget om inntak og laget ny eksos manifold for at den skulle puste bedre. Max dreiemoment ved 4800 men 90% allerede på 2500 Tusen takk ☺️ Ja jeg tror dette skal bli ein god opplevelse , har aldri sett eller prøvd små cabber men har troa på høy trivselsfaktor 😛
  20. Takk for det Stig ☺️ Ja det er den første , så nå blir det to enslige i garasjen 👌
×
×
  • Opprett ny...