Gå til innhold

hanssae

Medlem
  • Innholdsteller

    671
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    27

Alt skrevet av hanssae

  1. Ja jeg får flytte til Svigermor på Skre , NOT 😂
  2. Ja jeg må til Stavanger 3 mil inkl Ryfast 😏 Så når bommpengene kommer der så blir det 8 liter bensin og 280 i bompenger for å fylle tanken Er ikke så nøye om 98 er litt dyrere da 😀
  3. Ja det var derfor jeg ville ha svar på det fra fabrikk , men som sagt så fyller jeg som oftest 98 , men ikke alltid det passer å kjøre en liten time for å finne 98 😉
  4. Jeg har dette merket i lokket og ble selvfølgelig litt stressa av det , har ikke så god tilgang på 98. Så jeg fikk KOED til å kontakte ALPINA som forklarte at motoren tok ikke skade av 95, men en kunne oppleve litt mer forbruk og mindre effekt . Har ikke merket noe forskjell , men fyller helst 98 , går som ei kule uansett 😃
  5. Har lenge ergret meg over at det ikke var ALPINA logo på midtkonsollet mitt , noe som nesten alle har men ble ikke bestillt på min. Så da ble KOED løsningen som skaffet orginalt panel fra 2016 🤩
  6. BMW har så mange forskjellige blåfarger at det hadde vært artig å se hvilke som var her inne 🙂 Starter med min Mediterranean Blå
  7. Nei det er jo en spesiell patent , så derfor gir jeg alltid beskjed om det ved behov , men her var det EU og jeg ante ikke at han skulle telle boltene. Han fikk nok en større skrape han en dekselet , verksmesteren var IKKE imponert 😀 Den leppa bak dekselet ble bøyd men det fikset dei opp i , så det er bra nå.
  8. Tusen takk for det 😀 Felgene var vel også like tenker jeg 😉 Dei ordnet opp ja 🙂 Men jeg er ferdig der kan du si . .
  9. Dette var EU kontroll , og han hadde vært på kurs å lært at det skulle sjekkes om alle boltene var på plass Men dei lærer tydelig vis ikke hvordan ALPINA gjør det . . . .
  10. Var faktisk mye mindre en jeg hadde trodd , kansje fordi jeg gikk og ventet å kikket inn og fikk stoppet han med skrujernet 😈 Men jeg setter aldri mine dekk inn i den sjappa igjen 😀
  11. Slik går det når en amatør på verkstedet skal ta av en ALPINA kapsel med skrujern og ikke nøkellen 🤬🤬😈
  12. Knallkul @StigJ 🤩 FORD Thames 63
  13. Har kjøpt meg en blå bil til 😀
  14. Kan ikke si at dei prøver å gjøre det beste ut av elendigheten . . . M4 GT3
  15. Dei har nok ansatt folka fra Carline Tuning GmbH , som klarte å ødelegge en ALPINA Roadster før det var slutt . . . .
  16. Gratulerer 🙂 Forstår godt at det er vanskelig å legge denne på FINN , det er minuset med å ha noe som en er så flott 😀 aldeles nydelig GC 🤩
  17. Porsche eiere har ikke baller nok til å stå for valget sitt 😂 Bruker «fossilskilt» på bilen
  18. B7 er også en verdig kandidat
  19. Nyter samme følelsen av stor behagelig bil med gode kjøreegenskaper , samtidig som det ikke er for prangende Til tross for å ha passert 50 så har jeg faktisk kun kjørt to BMW'er , begge i mitt eie , har ikke vært innom tanken på andre merker så lenge BMW leverer som dei gjør Først 9 år med E65 og nå B6 F06 og det blir nok mange år med den også . Skal jeg ha noe mindre en disse så blir det kansje en ALPINA Roadster en gang
  20. Trist å se på 😒 Dei har sikkert ødelagt så mye at ikke engang ALPINA klarer å rette opp i galskapen . . . . .
  21. Skulle fått tak i dette merket , står bare 98 der nå 😎
  22. Ja jeg hadde den på Finn en liten stund , en som bare skulle ha den . . . Tror han har angret litt i ettertid , fikk mye trøbbel rett etterpå , ting som ikke jeg hadde opplevd. Kan få mye trøbbel med så gammel moderende bil 😒
  23. Gratulerer med flott kjøremaskin ,blir vel nesten som å kjøre sykkel dette Z4 er nok min neste drømmebil , nydelige linjer .
  24. 128 passer nok best på grå bil , men liker dem uansett 🙂
  25. Da jeg tok inn ALPINA'en min så var den helt uten eblem bak. Det blir feil for meg , selv om det er fire ovale hull bak så liker jeg nok at det står hva som er inni også 😎 Så det ble bestillt fra KOED når jeg reiste ned å hentet den og montert så snart jeg kom hjem 🤩
×
×
  • Opprett ny...