Gå til innhold

hanssae

Medlem
  • Innholdsteller

    671
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    27

Alt skrevet av hanssae

  1. Da ble det 3 sorte , 1 krom og en sølv Jeg tror jeg prøver å lakkere dem svarte , bør vel kansje bruke to komponent spray. Dersom det blir feil så har GS nye . . . . .
  2. Jeg er ikke helt fornøyd med grillen , tror jeg , lurer på om den burde være svart siden det er dei eneste blanke listene jeg har . Noen som har meninger om hva jeg bør gjøre ? ?
  3. Har ikke prøvd selv , men vil anta at det gjøres her . Ett annet nyttig hjelpemiddel er denne siden med WDS BMW Wiring Diagram , http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm Her står det samme som i DIS , slik at en kan " lese seg opp " ( les på jobb ) og ta utskrift av funksjoner og forklaringer på nettet før en starter i bilen med DIS
  4. Nydelig bil En av drømmebilene mine . . . .
  5. Har ingen dagbilder desverre , men det ser mye bedre ut enn orginalpærene .
  6. Du trenger ikke ta av fangerern på pre facelift. Finnes en DIY her http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=287035 Lyser som en drøm både dag og natt
  7. Liker ikke gule ringer , så jeg monterte nye led angel eyes , MTEC 2.1
  8. Så vidt jeg kan se , mangler du bare denne.
  9. Godt å få tømt seg Wicky . . . . . . .
  10. Enig i det , men en skal jo være snille med dei som er mindre også da . . . . . . . .
  11. Du finner en grei oversikt over alle BMW felgene her : http://felgenkatalog.auto-treff.com/
  12. DIS kan gjøre en test av instrumentene Stilig
  13. Satt i bilen og lekte meg med DIS og fant en tøff selvtest av instrument panelet http://youtu.be/3Ewq7yD3hRQ
  14. Bump . . .
  15. Nei , det skal være 245/35 fremme og 285/30 bak
  16. Siden det er en egen 7 er tråd , så må jeg henge meg på jeg også og " skryte " litt
  17. Tror det blir sølv ja , prøver Biltema's halvblanke felglakk.
  18. Det er nok rusten som gjør at det ser ut som en stor slitekant. Det er max en halv mm .
  19. Sjuler ikke mye disse felgene Hva ville dere gjort med kalipperene og skivene ? ? Sølv eller sort ?
  20. Fin bil ja Og enda finere med nye felger
  21. Er du på jakt etter nye felger da ? ? Trodde 21 var for lite for deg . . . .
  22. Betalte 15 , synest det er ok for strøkne felger og tilnærmet nye dekk. Trengte nye dekk nå og bare det hadde kommet på 10 . GS skal ha 25 bare for felgene .
  23. Kjøpte på finn ja , ser at det lønner seg å kjøpe brukt
×
×
  • Opprett ny...