-
Innholdsteller
2327 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
27
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av Olaandref
-
Spenstig valg på en slik bil, og tøft at noen har våget å gjort noe litt utenfor boksen, men ja, tror ikke jeg hadde gjort det 🙂
-
https://www.finn.no/mobility/item/373039744?ci=4 Er dette interiøret noe selvgjort opplegg? Kan ikke helt se for meg at en slik bil har blitt levert med noe slikt? Drømmebil rett og slett, til tross for nevnte interiør, og det faktum at den blir kallet for en av Norges tøffeste E38, syns heller den ser litt trist ut, med kjipe lykter og slitent ytre.
-
M3 E90 solgt, X3 M40i solgt, M3 E46 Imola rød.
emne svarte i Olaandref sin Olaandref i BMW-prosjekter
Veldig godt fornøyd med den, fin trekkbil til henger, helt grei komfort, sprek nok til å ha det litt moro, og jeg må si jeg er veldig fan av fargen, til tross for at jeg ikke alltid syns sorte felger er så fint, så står de fint til bilen. Ja, litt må man regne med, det er bare sånn det er. Har vært i kontakt med de, så det blir nok ordnet opp i, er ikke noe jeg stresser med. Det var et godt tips, skal sjekke opp det. -
Olas E34 S38B36 prosjekt. Garasjeplaner/drømmer
emne svarte i Olaandref sin Olaandref i BMW-prosjekter
Lite som skjer her for tiden, har et inne prosjekt som tar all tid, men har som nevnt bestilt stempler, for ca en mnd siden, men fikk vite forrige uke at disse først blir levert i januar. Så her er det bare å være tålmodig. -
M3 E90 solgt, X3 M40i solgt, M3 E46 Imola rød.
emne svarte i Olaandref sin Olaandref i BMW-prosjekter
Lite som skjer på bilfronten her om dagen, eller det eneste som skjer er at dama fortsetter å ødelegge X3en for meg, denne gang en felg som fikk nærkontakt med en "fortauskant". På spørsmål om hvilke fortauskanter som finnes mellom Syvde og Rovde kunne hun fortelle at hun hadde hatt nærkontakt med den knapt 3 meter lange kanten langs bensinpumpa i Syvde. Ganske godt gjort i grunnen. Men, den gode nyheten er at X3en blir værende og elbilen skal selges, vi er veldig fornøyd med den, og den oppfyller alle våre krav, i tillegg til at verditapet er langt fra det samme som på elbilen. -
e30 m3 - S50b32! Prosjekt. Bil er LAKKERT!
emne svarte i Olaandref sin Spiritus Sancti i BMW-prosjekter
Gromt prosjekt! Herlig å se at du endte opp med fargen du tenkte på i 2008 👌🙂 -
Vet ikke om prisen er verst eller annonseteksten, eneste som manglet var "bilen selges uten noen form for garanti grunnet alder"
-
Traff deg i rundkjøringen i Furene for litt siden, eller mer riktig kom inn et par biler bak deg. Kjøper lett det du skriver om tid over, med alle dine prosjekt hadde det nok vært luksus med en bruksbil som ikke var et prosjekt i seg selv, men må si at fine E39 med ok motor er verdt å ta vare på ja.
-
Det der er tøft. Her i bygda gikk det en drit fet 745 turbo tidlig på sent 80 tidlig 90 tall, vanvittig fin grønnfarge og lys brunt skinn interiør om jeg ikke husker feil, den gangen var det jo ikke gamle vogna heller. 15 år senere kjøpte broren min 745 turbo, grå med brunt interiør om jeg ikke husker feil, en noe sliten utgave, men det ble mange gode fester i den før den ble byttet i en annen bil. Ellers har du jo en egen evne til å finne gromme interiør rundt om kring og 😅👌
-
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i Olaandref sin sveigis i BMW-prosjekter
Godt jobbet Jan 🙂👌 -
M3 E90 solgt, X3 M40i solgt, M3 E46 Imola rød.
emne svarte i Olaandref sin Olaandref i BMW-prosjekter
Jeg får meldinger om at service er overskredet på X3en, til tross for at de ligger i service historikk som utført, hva kan være grunnen til dette? Det gjelder olje og bremsevæske, pluss kjøretøy kontroll, begge utført to dager før bilen ble tatt over av meg. -
Olas E34 S38B36 prosjekt. Garasjeplaner/drømmer
emne svarte i Olaandref sin Olaandref i BMW-prosjekter
Ja, siden Mai har det ikke vært mye å skryte av 😅 Misunner deg den og E24en din, smykker begge to. 🙂 -
Olas E34 S38B36 prosjekt. Garasjeplaner/drømmer
emne svarte i Olaandref sin Olaandref i BMW-prosjekter
Nei, hva skal jeg si, har vel ikke noe mer enn mekken i Ørsta for 25+ år siden av opplæring å vise til, men har sveist en del offshore, men da på grovere gods enn dette. Knotet noe i starten til jeg fant rett innstilling på apparatet, men nå går det i grunnen greit. Vil vel nesten påstå at riktig innstilling er nesten viktigere enn å være flink. 🙂 -
Olas E34 S38B36 prosjekt. Garasjeplaner/drømmer
emne svarte i Olaandref sin Olaandref i BMW-prosjekter
Absolutt, og når man en dag skal selge er det veldig greit å ha noe å vise til 🙂 -
Olas E34 S38B36 prosjekt. Garasjeplaner/drømmer
emne svarte i Olaandref sin Olaandref i BMW-prosjekter
Dette var det jeg fikk gjort i helgen, første nye platebiten på plass, har startet på prosjekt hovedsoverom i huset, revet ned taket og skal få isolert så det blir litt mer levelig der for ei jente på 6 mnd, ellers er det klargjøring ute som har fått pri, det er meldt opp i 30ms i morgen, så trampoline og utemøbler måtte inn. Kan forresten anbefale denne sprayen fra Wurth, spray på før sveising og sveisesprut fester seg ikke på stålet. 👌 -
Olas E34 S38B36 prosjekt. Garasjeplaner/drømmer
emne svarte i Olaandref sin Olaandref i BMW-prosjekter
Takk for det. 🙂 Det er jo ikke slik at man oppdaterer for å få mest mulig oppmerksomhet heller, men gjerne for å få litt tips og råd fra andre som har holdt på med tilsvarende 🙂 -
Olas E34 S38B36 prosjekt. Garasjeplaner/drømmer
emne svarte i Olaandref sin Olaandref i BMW-prosjekter
Ble du ferdig med M5en til sesongen? 🙂 Slik blir det nok, er inne på mye selv, men det er ikke alt jeg rekker å kommentere på, og så blir det nok litt slik at man følger enkelte tråder tettere enn andre, alt etter hva man selv holder på med. 🙂 -
Olas E34 S38B36 prosjekt. Garasjeplaner/drømmer
emne svarte i Olaandref sin Olaandref i BMW-prosjekter
Ja, det er litt det jeg har tenkt selv, at det blir dokumentasjon på det som blir gjort med bilen. Jeg er tilhenger av å gjøre ting én gang, og helst ikke noe halvveis, da får man det bare i fleisen senere. -
Olas E34 S38B36 prosjekt. Garasjeplaner/drømmer
emne svarte i Olaandref sin Olaandref i BMW-prosjekter
Håper jeg får sveist inn litt stål i helgen, men jeg skal til på et større prosjekt i huset denne helgen, uansett, det må jeg drive med på dagtid når barna er våken, så om kvelden kan jeg nok lure meg til noen timer ute. -
Olas E34 S38B36 prosjekt. Garasjeplaner/drømmer
emne svarte i Olaandref sin Olaandref i BMW-prosjekter
@Mortenejtakk for det, hyggelig med litt svar her inne, føler jeg prater med meg selv i blant 😅 Tja, jeg føler jeg knoter i blant, tror ikke nivået ditt står noe tilbake for mitt i hvert fall. 🙂 Slik ja, det er sikkert ikke dumt det heller, dette er et stålrør med 18 mm innvendig diameter, har bare tredd slangen ned i røret, så egentlig ikke skjøtet den heller 🙂 -
Olas E34 S38B36 prosjekt. Garasjeplaner/drømmer
emne svarte i Olaandref sin Olaandref i BMW-prosjekter
Liten update, fått laget et opplegg for å legge ut dreneringen fra takluken, tror dette kan fungere greit, røret skal jeg kappe til passende lengde under. Sprayet den med syregrunning, så skal det legges på Epoxy når det er innskrift. Har og fått slipt og gjort klar til å begynne å sveise inn nytt stål. -
Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!
emne svarte i Olaandref sin aloebiz.net i Annet BMW og motorprat
