Gå til innhold

E39_Cato

Medlem
  • Innholdsteller

    741
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av E39_Cato

  1. Takk for skryt folkens! =) usikker på hva jeg gjør ang spoiler da det ser ut som det er hull i lokket ved rask kikk. kantfelger kommer om jeg finner noen til en allright pris. har ikke tenkt til å koste på den mangfoldige tusen i hårete ting, men heller prøve å få den i bedre stand Ringte mekonomen nå og bestilte: * Termostat * Oljefilter * Toppdeksel pakning. Tenkte og ta en liten inspeksjon på vippearmer etc så greit med ny pakning liggende. Alle væsker blir samtidig byttet for å sikre en fornøyd motor Ang biler så er det ikke SÅÅÅÅ gæli akkurat nå 1 stk Bmw E34 95 mod 520 "mtech" 1 stk Bmw E46 00 mod 320d "mtech" 1 stk Bmw E30 88 mod 325i 1 stk Ford Granada 82 mod. 2.3GL 1 stk Toyota Avensis 12 mod. D4D 1 stk Datsun sunny 72 mod. 1200 (stort sett samboer sin. bare jeg som skrur!) Så helt innafor Håper på å få unna de andre bmwne etterhvert
  2. ja liker stilen egentlig. kommer ikke til å gjøre noe voldsomt utvendig. antaglig ingenting utseendemessig. da jeg syns den er fin som den er. vil bare ha den "hel". Fargen liker jeg også faktisk
  3. Tøff bil du har fått deg Tusen takk! =) Har potensiale! og herlig M20 lyd
  4. Handlet meg E30 idag, og fikk E46 igår så nå er det mye bmw i gården her her er ihvertfall en tråd på E30! http://bimmers.no/topic/804418-catos-88-325i/ slenger samtidig med ett bilde av E46 :
  5. Da kom dagen hvor jeg fikk handlet meg en E30 (5 år etter den forrige). bilen er en 88 325i. Målet med denne er å få ryddet litt opp i den, før den selges videre. Hva jeg vet så langt : Speedometer viser 210.000. Noe jeg føler stemmer godt med bilen. Den har standard slitasje i førerstol, og ellers litt mangler innvendig. kosmetisk mangler det litt lister, bulk i 2 dører og litt overflate rust. er også litt rust i bakkant kanal v.side. Ellers føler jeg dette er en meget bra e30. Opplever at den tikker en del, men det var ikke mest olje på den og oljen er også gammel. her kommer det ny castrol olje. Type 325I (EUR) Dev. series E30 () Line 3 Body type LIM Steering RL Door count 4 Engine M20 Cubical capacity 2.50 Power 125 Transmision HECK Gearbox MECH Colour LUXORBEIGE METALLIC (219) Upholstery ANTHRAZIT STOFF (0269) Prod. date 1988-06-06 Order options No. Description 206 FUENF-GANG-SPORTGETRIEBE 215 POWER STEERING,DEPENDING ON ENGINE SPEED 314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES 326 REAR SPOILER, DELETION 350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT 428 WARNING TRIANGLE 464 SKIBAG 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 570 STRONGER ELECTRICITY SUPPLY 663 BMW BAVARIA C ELEKTRONIC 682 RADIOANTENNE AUTOMATISCH 690 CASSETTE HOLDER 704 M SPORT SUSPENSION 708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II - Tusen takk til DanielStance for utstyrsliste! =) Noen bilder enn så lenge skulle det være at noen har noe gøy liggende så si gjerne ifra!
  6. flott bil som alltid når den er ren! Må få invitert meg selv på besøk hos deg en dag for å se hvordan du har fått det !: )
  7. neida står i gården her =) brukte den senest i går nydelig bil i grunn =)
  8. stemmer det! :/ kjøpe brukt da, men alikevell!
  9. http://www.finn.no/finn/car/used/object?ov=web-1&finnkode=68267573 sånn om noen skulle være interessert Den krangler litt i startern sin om dagen, så skal forsøke å få tak i en ny asap!
  10. Nye hele og fine baklamper på plass så da får jeg prøve å kappe de i stykker så jeg får hvite blink
  11. nei, åsså har det det med å plutselig bli mange her bare 7 biler i gården nå. var 8 noen dager. få hogd e34 delebilen og datsun delebilen i løpet av noen få dager vanskelig å gi fullt fokus på en bil når man har så mange planer med flere
  12. 72 1200, 2 dørs bredda med takluke
  13. jammen jeg er jo alt for glad i bil! Tea skal få lov å ha datsun sin og jeg må jo ha en veteran jeg også. så Granadan må nesten bli den og .. så har vi Toyotan da, det er jo familie bilen Men e36n, den skal bort!
  14. Endelig fått den inn i garasjen for litt stell:) fikk mao dytta ut datsun til kjærringa hehehe Tanken nå å bytte forstilling da jeg har en klunkelyd. bytter dermed alt av stag, så blir det i orden. vurderer samtidig å bytte girkasse da jeg har en manuell liggende. mangler klutsj, trykkplate og svinghjul og starter til dette tror jeg. med mindre jeg kan bruke starteren jeg har. noen som har noe liggende til en ok penge? Smoked blinklys eller hvit blink bak? har kjøpt smoked, også har jeg hvite liggende. men usikker på hvem jeg vil ha på
  15. jaa den får bare stå til den blir i humør igjen xD
  16. Idag ville den ikke starte cab startet med en gang. 190 startet med en gang, granada startet og toyota startet. Men 520n? Nei! sære jævel! Den bilen er ett skikkelig kvinnfolk:p kanskje derfor jeg liker den så godt :'D
  17. Så lenge jeg ikke får det jeg vil ha for den så blir den I mitt eie Shattered og jeg elsker jo bilen ^^
  18. Vil at lampene skal Være tona lurer litt på shadowline look også, men klarer ikke helt å bestemme meg
  19. Idag kom også snøen, så fikk måkt frem gliset og flytta litt på den kjempe lett med sommerdekk! åsså hjørnet med vinterskyssene som skal bli solgt ^^ greit med variert bilpark!
  20. Smoked blinklys til rompa handlet inn.
  21. 3x bmw. 2 datsun. En toyota og en van
  22. Sikter på m5 dessuten fant samboer ut at vi hadde 7 biler. Og det var ikke veldig populært med tanke på årsavgifter 2016 Får jeg ikke det jeg vil ha for denne så forlater den heller ikke gårdsplassen da jeg virkelig koser meg når jeg er ute å cruiser
  23. Pris på panser? Rust?
  24. Baklykter M5 sort skinn fremstoler Har du dette, evt noe annet gøy til e34 så gi gjerne en lyd!
  25. lite action om dagen grunnet en relativt ung liten herremann som tar mesteparten av tiden og oppmerksomheten min =) men her er noen få bilder tatt fra gårdsdagen =) beklager at bilen ikke har sett bøtte og svamp enda, men været harikke helt vært på plass etter jeg handlet den og når sola først var her så var vi taxi! Spørsmål : er baklyktene i midten like som fra sedan? evt ønsker jeg å kjøpe hele og pene baklykter
×
×
  • Opprett ny...