Gå til innhold

E39_Cato

Medlem
  • Innholdsteller

    741
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av E39_Cato

  1. må bare si jeg er imponert! for en jobb du har hatt her absolutt blitt en utrolig flott e34! denne skal jeg stalke !
  2. en utrolig flott e34:) følger
  3. fin bil du har der =)
  4. morsom lesing =) gikk igjennom hele tråden nå og syns bilen din er blitt utrolig fin! (og jeg liker ikke e34 touring egentlig xD) kommer til å følge med her!
  5. Morsom lesing med masse bilder, det liker jeg! Gøy å se at du tar så godt vare på din e34, og det inspirerer videre =) Følger herved tråden din
  6. Front fanger solgt? Evt pris med frakt
  7. Heisann. Hva blir pris på med frakt?
  8. som overskriften sier så ønsker jeg å kjøpe dynamo til e46.. må være 2 stikka aller helst i vestfold/oslo området! send en sms om du skulle ha liggende 465 465 88
  9. ønsker å kjøpe komplett 3.0 m3 motor ( motor, gir led.nett osv) det som trengs for å få min 320 til å gå bra! helst i vestfold området.
  10. pris på sort taktrekk til coupe med luke, og m3 skjørt?
  11. har du innstegslistene enda? send gjerne en sms 465 465 88
  12. hva tar du for blinklys foran?
  13. 20.000,- bare for å slenge ut ett bud
  14. pm sendt.
  15. bytte i e34 520? 91mod. 24v. manuell..
  16. har breifront til e32... 6000,- få får du med resten av bilen. svart el.skinn bla..
  17. vil også ha en pm med utfyllende info =)
  18. når jeg gjorde det på touringen min så kjørte jeg bare på med drill og sjølborrende vet ikke hvor nazi du er på dette, men det så knallbra ut, og den satt godt fast var selvfølgelig ikke noe "synlig jalla".. regner alikevell med at du finner en bedre metode
  19. eu, avgift, feil og mangler?
  20. bytte i 97 audi a6 stv ( 100 karosseriet) 2.5tdi manuell? delskinn/alcantra. akkurat eu godkjent. avgift bet. ny reg.reim +++++ mørke grønn.
  21. Jeg har en hel bil du kan kjøpe for 6000,- skilt levert før nyttår. EU ok til august. Org 735 bil men godkjent ombygd til 2.4td. Knekt kam og gåen diesel pumpe. Men mye bra deler. Bla svart skinn+++ 10.000,- så får du med oz ceres
  22. pris på topp og diesel pumpe?
  23. Jo jeg kan men alt av penger og tid går til 940n.. Hatt denne stående siden i sommer, og syns det er synd at den bare står men skulle noen ha en billig motor til den så er det av interesse:)
  24. Trenger dessverre litt kroner om dagen
×
×
  • Opprett ny...