Gå til innhold

Rovdemotor

Medlem
  • Innholdsteller

    39
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Rovdemotor

  • Bursdag 04/22/1996

Contact Methods

  • MSN
    jonas.myrvoll@hotmail.com

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Rovde
  • Kjøretøy
    E39 530d, E34 520i

Nylige profilbesøk

743 profilvisninger

Rovdemotor's Achievements

  1. Har en delebil stående med deksel. Om det fortsatt er interessant send meg en PM.
  2. Ja... Hadde glemt helt av denne tråden, men her kommer en liten oppdatering Har fått bbs fangerene. De såg bra ut, men virka som de muligens kunne være litt dårlig passform. Har i tillegg kjøpt meg noen sideskjørt som jeg fikk tak i brukt. Aner hva de heter og klarer ikke å finne noen tilsvarende på nette, men synes de ser bra ut. Har handla litt annet også: M50B25 non-vanos. (sikkert ikke alle som er like fornøyd med det ) Hjulbuer på begge sider bak. En sveisedel jeg ikke husker navne på... Powerflex til travers bak og bærearmer fremme. Skivebrems bakstilling. m-tech 2 ratt. Sportstoler i grått stoff fra e34. Div. dela. Har begynt litt på karosserie. Fått kappa ut og skifta skjermen som var bulka bake på venstre siden. Har også kappa ut hjulbuen og nedre delen av kanalen på samme side, og har begynt å tilpasse ny hjulbue der. Har desverre glemt å ta bilder, og hadde såklart flest bilder på gamle mobilen som tok kveld Har noen få på nye mobilen som jeg skal legge med på slutten her. Så får en håpe det ikke blir så alt for lenge til neste oppdatering
  3. Hei. Ja, håper det blir noe av det etter hvert. Bestilte det med en kar fra litauen som la ut annonse på E28 gruppa på facebook
  4. Hei. Dette blir min første prosjekttråd på Bimmers selv om jeg har vært medlem en del år nå. Skal gjøre så godt jeg kan på å prøve og oppdatere underveis. Bilen er en 1988 E28 518i som jeg kjøpte i sommer mer som et impulskjøp. Den har så vidt jeg husker noe å 23x xxx Km på telleren, og det eneste utstyre som er verdt å nevne er at den har takluke. Planen min for prosjektet er hovudsakelig å få ordna den til og få den på skilt igjen for så å prøve å gjøre den lav og tøff i etterpå. Når jeg kjøpte den hadde den: kappa fjører Rust i kanalene En gigantisk bulk på venstre bakskjerm. Ihjel valsa hjulbuer bak. Visningslapp Div. andre feil. Ting jeg har gjort til nå: Skaffa orginalfjører for å få den godkjent. Begynt på å skifte venstre bakskjerm og rettet det som var skjevt. Begynt å ta rusten i venstre kanal. Bytta ratt. Bestilt BBS front og bakfanger samt noen skjørt. Div. småting. Er på vekk på jobb nå så blir ikke gjort noe før jeg kommer hjem igjen Har desverre ingen bilder her uten om annonsebildene, men her er de:
  5. Bilen er solgt.
  6. Hvor i lande holder du til? pris på motor? km-stand?
  7. Hei! Vurderer å selge min BMW 730I manuell til fordel for nytt prosjekt. Info: Ikkje eu-ok. Km stand: 243xxx Farge: Delphin metallic (grå) Girkasse: manuell Interiør: lyst/brunt stoff. Bilen er en 1987 modell som vil seie at den er veteran om to år! Da jeg kjøpte den for et par månder siden hadde den stått på en låve siden 2002, men hadde med jamne mellomrom blitt starta og kjørt varm. Dan den vart satt vekk var den nylig eu godkjent. Siden den har stått i 14år hadde det vært en god ide å gå over bremser og tatt ein service. Ellers er dette ein nok so orginal og urørt bil der det meste arbeid har vært gjort på verksted. Av rust er bakre del av høgre kanal og litt av nedre innerskjerm en del rust på. Uten om det har eg berre funne to små hull I batterikassa. Lite utstyr men er det som trengs på en gammel BMW. Den har 4x el-ruter, elektrisk takluke og manuell gir. Prisen er ikkje fastsatt, so er berre å komme med bud Kan vurdere e34, e30 og e28 i innbytte (med mulig mellomlegg fra min side om den er bra) Har sikker glømt ein del, so er berre å ta kontakt på PM.
  8. Hei! Ønsker å kjøpe karosserideler til e46 touring. Komplett delebil kan også være interessangt om den er billig! Desse delene er av interesse: - Dører (hovudsakelig høgre framme og bak) - skjørt. - Frammskjermer - Panser - Frontplate/ramme. - Innerskjermer (plast) Delene må ha minimalt med rust, og ligge i møre og romsdal/sogn og fjordane. Mvh. Jonas
  9. Hei! En venn av meg har nettopp skifta turboen på sin 320d då den gamle takket for seg alle reide på 125k km. Nye turboen er ein som er totalt overhala frå tyskland, Alt passa og ser fint ut, men der er eit problem. Turboen vill ikkje generere ladetrykk. Før den gamle turboen takka for seg fekk han opp feilkodene (dette var gjort med iCarsoft scanner): "44cc charge-air pressure actuator" "4530 Charge-air pressure control, control deviation" Nye turboen kom levert med ny actuator/servo til VNT, men den feilkoda som eg nevnde først er der enda. Det eg då lurer på er, må den nye actuatoren på turboen må kodast? Eller er der noko anna som er gale? Beklager elendig forklarin, men håper på raskt svar! Jonas B.M
  10. Hvor i lande står den?
  11. Lest igjennom hele tråden din Flott bil må ei sei! Må sei mei enig i at det er få e46 touring tråder her Må kansje lage en ei me, hehe
  12. Handla motor med MortenX5 i helga Utroli hyggelig og behjelpelig kar!
  13. Då va det fiksa Viste seg at kabelen til den kontakta som gjekk inn på dynamoen var skjøtt, og dei to ledningane va kobla feil (motsatt). Fekk vekk den blinkande batterilampa i samme slengen også, hehe
  14. Har no funne ut ka som er probleme, ivertfall ka som gjer at den ikkje stopper Fant til slutt ut at nå motoren går so gir dynamoen konstant spenning til styringa på pumpa... For når eg koblar av dinna kontakta med to ledningar som går inn på dynamoen på baksida (om dokke forstår) so kan ein stoppe motoren med tendinga/nøkkelen. Det eg då lurer på sidan forge eigar skifta motor i bilen og eg trur han harklipt litt i ledningsnette, Er ikkje sikker... kan han då ha såtte på feil konakt eller kobla ledningane frå den kontakta feil? Får håpe dokke forstår ka eg meina til tross for den elendige forklaringa mi, hehe
  15. Forge eigar skifta motor i bilen Turboen var ny for to år sida, og motoren er gått ca 194k. Kan han ha kobla/montert noke feil? Skal sjekke IC'en Takk for svar
×
×
  • Opprett ny...