Gå til innhold

Skulebollen

Medlem
  • Innholdsteller

    7029
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    103

Alt skrevet av Skulebollen

  1. Meget bra arbeid! 😊 Kunne absolutt tenkt meg en e31
  2. Det var jo en ekstremt god pris! Men da er det uten rust og bulker da? Og du demonterer? Ellers enig med @GtiGtr om at denne fortjener egen tråd 😁
  3. Holder du til i Førde 😊? Jeg var nok en av dem som var overrasket over hvor mye Alpinaen gikk for, men ser ut til at den gikk til rette eiger vertfall 🙌 Men 120k for alt på den listen, ink. En hellakkering🙈? Isåfall må jo Riko bil vere Norges billigste 😅
  4. Meget flott!😊 Har du mer info om vaskeslanger osv.? Og er du ikke redd slangene på tromlene vil vere fulle i skitt når man drar dem inn og da medfører gris på veggen 🤔? Sikler selv på noe vaskeopplegg ala det du har der, alt som kan lette bilvasken er jo gull😁
  5. Hold oss oppdatert da 😊 rekner med man får rundt 200 for en 19 mod. I3 FC, så da er det mye bil for pengene til 100k opp.. Dog var den fryktelig sjelløs ( som di fleste andre biler på dagens marked )
  6. Dette må jo være en ypperlig erstatning for en i3🤔
  7. Min g11 syner det meget godt på når jeg kjører med sommerhjula som er flush i buen. Ble faktisk overrasket over hvor tydelig man ser det svinger
  8. For oss rikmannsfolk, ser at 60% av g05 x5 har kjipt skinn/lookalike skinn på dashen. Er der noen utstyrskode som forklarer hvilken type skinn som er på dash osv.?
  9. Prøvemontering av 9,5" framfelg 😏 Bøe dessverre stygg strekk på dekket grunnet felgbeskyttelse, men det får bare være frem til dekka er utslitt 😅
  10. Bakseteplassen er jo elendig 😅 Tror faktisk det var bedre plass i baksetet på f80en enn på g11en.. Og uten tvil dårligere enn på f11
  11. Det forstår ikke jeg heller, en Fully charged får man vel til 599? Og har vel det meste en Model Y har? Om man slenger på litt ekstra oppå FC og kjøper ett sett uoriginale vinterhjul feks. så får man vel en meeget godt utstyrt og pen bil til maks 650.. Som vel holder seg enormt godt i bruktmarkedet ( utifra Finn ) En nobrainer i mine øyne
  12. Syns den var hinsides dyr allerede. Bare hellakkering alene koster jo 100-150k med en Solid egeninnsats. I tillegg kan man vel spørre seg om toppakning osv. Er gåen siden den mangler kjølevæske? Så har man alt det andre dillet, osv. Osv. Man får vel en velholdt og pen slik til ish 200k?
  13. Prøve og få hengt meg på med s38 og supersprint😬
  14. Stooortrives med min nåværende 7er med 4hjulstyring, også på snøfulle vinterveier. Så enten er det M sport som utgjør forskjellen, eller så var det noe gale med dekk eller bil på min forrige 😊
  15. Har hele tiden plaget meg litt at sommerhjula er litt for flate fremme, dette p.g.a 9" ikke gir samme konkave som feks. 9,5. ( Føler det er slik på alle hjul"pakker" ) Så når det kom ut ett eksakt likt hjulsett med 9" fremme og 9,5" bak så måtte jeg bare handle etter litt grubling 😅 Blir spennende og få lagt om og se hvordan det nå vil sitte fremme, men tror det blir den berømte prikken over i-en😎 Så om noen er på utkikk etter pene felger i 5x112, 9*21 har jeg ett sett meget rimelig 😬
  16. Vask innimellom stormbygene, lei vinter nå..
  17. Men kan du med sikkerhet si at nye Bmwer med Msport ratt er tvungne til og ha rød stripe i toppen?
  18. Min 911 GT3 har rød stripe i toppen og jeg synes det er kult🤓 Den står godt sammen med røde sømmer på skinn og røde belter og calippere. Når man leser @Saltkjelensitt innlegg blir man fryktelig skeptiske til rattet, men jeg tror det går helt fint med litt flatere bunn og en rød toppstripe. Det er vel kanskje ikke påtvunget med rød stripe heller?
  19. Litt spesielt at annonsebilder fra 2018 er eksakt lik 2024🤔
  20. Om denne ikkje har ødelagte dører av rust, så må jo dette vere ett superkupp. Synd garasjen, lageret og tomten er full🙄 Grom bil
  21. Tja, koster vel ikke mer for en rufsete m5 enn en Impala el. Som raggerne durer rundt med 😅 Kan jo drikke øl i en bil uten og rasere den 😉
  22. Eneste bilen jeg hadde som passet til det 🤔 Men nå har jeg jo Lincoln så da kan raggen leve videre 😆
  23. Hvorfor fjernes laserlys? Kostnadsbesparelse? Synes dem ligger høyt på bruktmarkedet🤔 Man får vel en ny FC til 599 nå
  24. Fortsatt ikke fått sendt tilbake bilen til lakk, men nærmer seg. Fått gjort alt som kan gjøres nå før lakk. Ble litt skralt på bildefronten som alltid🙈 skal prøve og få tatt noen ferdigbilder innvendig. Har lakkert opp taktrekkdeler med vinyllakk siden det er umulig og skaffe originalt sorte. Resultatet ble overraskende bra og angret igrunn på at jeg ikke gjorde dette for lenge siden. Tenker ikke tanken at det er hobbylakkert vs originalt. Dessverre kun to bilder Så har jeg hatt ut fremstoler og renset dem og gulvet grundig. Siden bilen tildels skulle brukes til ølbil har den aldri blitt grundig rengjort før😅 Så det var på tide Rikeslig og jobbe med. Ble brukt Carpro APC og rensemaskin ( en våtstøvsuger gjør nok jobben like bra ) Tvilsomme merker fra tidligere eiger🥴🤢 Proft detailerbilde Så noen ferdigbilder Fikk også ordnet trekt opp div. Ledninger med elektrotape som ser litt mer originalt ut. Mesteparten av kontaktstykker i front var så porøse etter 34 år med varme at disse har blitt skjøtet med nye originale stikk ( repkit ) i hu og hast, ser betydelig mye penere ut med en skjikkelig tape
×
×
  • Opprett ny...