Gå til innhold

Fahad

Medlem
  • Innholdsteller

    1848
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    53

Alt skrevet av Fahad

  1. Kjempefin bil! Ble tøft med frontleppa
  2. Synd det med førerkortet, Gabz. Nå har du hvertfall god tid til å finne en fin E60 med R6 ☺
  3. Gratulerer med knallfin bil og skikkelig motor ☺
  4. Frister mest med C63 ☺ Men ingenting er sikkert. Takk Gabz ☺
  5. Takk ☺ Nei ikke foreløpig, men det tar forhandler seg av. Har blitt lovet en god innbyttepris hvis den ikke blir solgt.
  6. En liten oppdatering igjen ☺ Satte på blank sort folie rundt refleksene. Legger ut noen bilder av bilen med Vossen felgene.
  7. Damn! En av de råeste 1 serie jeg har sett!
  8. Gratulerer, fupsaker 😀 Hva synes du om M4? 😉
  9. Det stemmer! De heter Vfs2 satin bronze. Har sett den et par ganger jeg også Ligger ute på finn.no nå
  10. Har satt på Vossen VFS2 i dag, likte veldig godt de originale også.
  11. Ja den skal selges 😀 Jeg er veldig fornøyd med bilen, men lar den gå hvis jeg får solgt den for riktig pris
  12. Jeg brukte 3M dobbeltsidig teip
  13. Takk for det, Gabz 😀 Takk Lasse 😀 LCI baklykter har jeg kjempelyst på, skal sjekke ut prisen på de i morgen 👍
  14. Nye endestusser 😀 legger ut før og etter bilde. Fjernet også skiltholderen foran og bak
  15. En kompis som har tatt og redigert 😁
  16. Lawyer høres mye bedre ut 😁 Du tok et riktig valg! Blir drit kult med Lawyer stående foran F11en din 👌
  17. Legger ut en del bilder på Instagram siden min, bmwoslo 😁
  18. Den her var helt RÅ! Er ikke så glad i F01 karosseriet men den her likte jeg veldig godt!
  19. Koser deg både med kona og bilen ser jeg ❤👍
×
×
  • Opprett ny...