Gå til innhold

Robert Holen

Medlem
  • Innholdsteller

    20
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

447 profilvisninger

Robert Holen's Achievements

  1. do you still have both interiors? where to pick them up?
  2. gått 217.000km. ja, kunne hjelpt med en motorrens, men vannet må som sagt komme fra en plass.. har ikke peiling på hva som kan skape så mye vann.. veldig merkelig at det skal komme så mye vann i olja uten at jeg har merket at det har forsvunnet kjølevann..
  3. har problem med min e39 530d.. olje på peilepinnen var grå.. er også grønn og hvit gele på oljepåfyllingstoppen.. alt tilsier at det kommer kjøleveske inn i oljen.. men har ikke merket at det har forsvunnet noe kjølevann.. det som er så rart.. tappet av oljen, og den var grå.. byttet olje, og kjørte den 8 mil.. tappet av oljen igjen, og den var samme farge.. om ikke mer lys grå.. byttet olje og filter, og kjørte den 4 mil.. tappen av igjen olja, og den er lys grå.. gromset er på oljetoppa dele tiden.. samme gromset/geleen fant jeg i veivhusventilasjonen og røret som gikk fra den og ned til innsug på turboen var full i slikt groms.. hva kan være problemet her? er ikke merkbart at det har forsvunnet noe kjølevann.. finnes ikke olje i kjølevannet heller.. har også trykktestet oljekjølern/varmevekslern.. den var tett og fin.. motor går fint og har ikke noe problem med å starte..
  4. Alt på bilde er tilsalgs.. har også 2stk gode automatkasser med converter. automatdiff.. har komplett smalfront.. osvosv... bare spør! begge er uten motor!
  5. Pris på manifoild? kan du sende svar på tlf? 46418484!
  6. Hei! har ett spørsmål... går det ant å bruke en e36 325tds motor i en e34 525td? hva må gjøres med ledningsnett? må jeg ha ett komplett ett fra en 525 tds? samme med hjerne? kan jeg bruke den fra 325tds, eller må jeg ha en som er ifra en 525 tds?
  7. Jeg har også dette problemet.. Men dynamoen min funker som den skal! Når jeg starter bilen så viser den 000570km elns åsså etter ek stund skifter den til 999999km.. Har alltid vore slik fra jeg kjøpte den! Så håper noen har svar på dette!
  8. Selger nå Godbilen pga overgang til billigere bil.. Denne bilen er mye påkostet og er ganske strøken! utstyr på bilen: Full M-pakke. Frontfanger med leppe under, bakfanger, speil, shadowline. Denne bilen har også fått ett orginalt M5 interiør som har fargene blå og svart og er full elektrisk. Helt strøkent. Den er nylakkert i 2008 i en herlig lemans blåfarge. (kom orginalt på m5) den har også svart tak. lakkert opp igjen høyre side for en måned sia da den hadde noen riper. står på supersport coilovers som er godkjent i vognkort. 19" gs lm felger 8,5" framme og 9,5" bak. Nytt av slitedeler og diverse: -Nye glødeplugger -Nye skiver forran -nye klosser forran -nye motorfester -overhalt dieselpumpe for 20.000km siden. -Ny orginal girkasse i 2012 -vinterdekk holder en sesong til -sommerdekk holder ut sommern. -nye bærearmer begge sider forran. Eu-godkjent til 31.03.2015 her har du bil i mange år til og ikke la km-stand lure dere. denne er så og si rustfri. bilen må ikke selges men tar imot bud! pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Minstepris er 80.000kr! Tlf: 46418484 E-post: holen1994@hotmail.com http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49622026
  9. pris på girkasse, diff, mellomaksel, clutch å svinghjul?
  10. kor ligg tempfølern i toppen da? kan umuli vare dårlig komp i motor, for den går jo fint på tomgang, og starta fint når den e varm...
  11. har en 525tds som har blitt veldig tungstartet. dette startet med at den var tungstartet ved mellomvarm motor. etter hvert ble den bare værre og verre å starte når den har stått over natten å den var kald. dieselpumpa på motoren er byttet for ett havår siden.. den starter lett på varm motor. har ikke peiling på dette kan være.. har sett mange tråder om tungstartet tds her på forumet, men ingen problem lignet mitt..
  12. har du dører og framskjerm til e39 i lemansblå?
  13. har du noen av disse delene enda? hvilken farge er dørene?
×
×
  • Opprett ny...