Gå til innhold

MarcusSteffensen

Medlem
  • Innholdsteller

    530
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av MarcusSteffensen

  1. Hahah tydligvis mysta det heilt e. Synes det er drøyt fett om du kjøre slammed.
  2. fåpå noen flere bilder! interiør også
  3. Jeg brukte skruhulla som var i skiltramma om ikke dobbelsidig teip
  4. Groooooomt!!!!
  5. Blank og fin! Må fjerne skiltramma
  6. strøkent!!! hva med denne spoilern? veldig drøy, men latterlig feeeeit
  7. skal se på det når jeg kommer hjem fra ferie
  8. tror jeg må sveise og styr om jeg skal ha den stussen ruller lite i sentrum, men i moa og blindheimsområdet er jeg mye! supersport siger altfor mye bake om du har passasjerer osv... heilt klart verdt å invistere i hardhetsjustering! ( om du skal veldig lavt såklart) om du ikke skal så langt ned om dekk og felg er det ikke så viktig er veldig fornøyd utenom med supersport
  9. Vurderer å plastidippe tak railsa svart? Eller bør jeg ha det slik det er nå? Ser egentlig bra ut når det matcher felgene
  10. har akkurat samme problem med mitt supersport får den heller ikke lav nok bake...
  11. det er mulig ja mister nok muligheten til å åpne bare vinduet
  12. blir sot skal gjøres når jeg finner propp og hvordan det skal gjøres
  13. såpass? hva kjører du på nå?
  14. Skjer mye bra her! Gleder meg til å se den med senk og farge på fangeren
  15. Dobbel eksos må på håper på like mye senk som deg williamW BESTILT: -Baseball bat til å ha oppå subben -karbonfolie til interiørlister -sideblinkers Er på ferie til 15 august
  16. skal jeg sote baklyktene igjen? og skal jeg ha nytt sticker i ruta?
  17. Var i Valldalen å valset litt hjulbuene fremme, men fikk ikke valset ut der med overganen til fangeren... så kappet av en liten del av den stive braketten innvendig i håp om å få brettet den ut Og skal på biltilsynet i morgen for å vise bilen
  18. Luft på denne blir bare HEEEEILT SJUUUKT
  19. Faen så jævlig feit e36
×
×
  • Opprett ny...