Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Bytta bort et sett med felger. Informerte han om hva slags felger var, navn bilder, størrelse, innpress å heile pakka. I bytte skulle eg få tannstang til e36 og rattakselledd til e30 servo. Eg kjørte til Sandefjord for å bytte men når eg kom ned hadde han bare tannstanga. Han hadde kjøpt et servoledd her på bimmers men han hadde ikkje fått det når eg var der. Så ha'n lova å sende det i posten så fort han fekk det. Men nå påstår han at eg har lurt han og ha'n vil ikkje sende meg leddet. Allikavel har han lagt ut felgene for salg her på bimmers igjen for fire tusen. Det blei ei jævli dyr tannstang som eg nå ikkje får brukt for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte ein pakke til marcusss. Han skulle betale 500 pluss frakt, men eg tenkte eg skulle værr kjekk å sende de i oppkrav for kun prisen av frakt (160,-) .

Men etter 2 uker sender posten den tilbake til meg.

Derfor: marcusss; du er ein RASS!!!

useriøse kuk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen erfaringer med BB454BB?

Har vært så dum å forhåndsbetalt for en bunnpanne på 500 kr. Denne har jeg ikke fått etter en måned. Tror ikke den engang har blitt sendt i posten, for da ville han fått den tilbakesendt om det hadde skjedd en feil, eller om posten ikke fant adressen min. Dårlig oppfølging fra han uansett. Har sendt en god del meldigner og får svar om at han skal sjekke opp i saken, men så skjer det ikke noe mer.

Har nok gått i den samme gamle leksa, om man ALDRI skal forhåndsbetale.

hmmm...ser denne var kommet i negativ ja... sist eg sjekka med deg var bunnpanna kommet og du var fornøyd med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte ein pakke til marcusss. Han skulle betale 500 pluss frakt, men eg tenkte eg skulle værr kjekk å sende de i oppkrav for kun prisen av frakt (160,-) .

Men etter 2 uker sender posten den tilbake til meg.

Derfor: marcusss; du er ein RASS!!!

useriøse kuk

Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...