Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Kvasi kan man trygt stole på!! Han ville ha noe som jeg hadde, som jeg ikke ville ha. Det jeg hadde var litt ødelagt, så han måtte reparere litt om han skulle bruke det. Sa at han kunne betale når han fikk pakken sånn at han fikk føle på hva den var verd først- håpte bare ikke han loppet meg for frakt + lengdetillegg :lol:

Uansett; Kvasi, ti tommler til værs! Hyggelig kar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvasi kan man trygt stole på!! Han ville ha noe som jeg hadde, som jeg ikke ville ha. Det jeg hadde var litt ødelagt, så han måtte reparere litt om han skulle bruke det. Sa at han kunne betale når han fikk pakken sånn at han fikk føle på hva den var verd først- håpte bare ikke han loppet meg for frakt + lengdetillegg :lol:

Uansett; Kvasi, ti tommler til værs! Hyggelig kar :)

Right back at ya :)

Ganske uvanlig å bli nektet å betale en eneste krone før man har fått pakka og inspisert innholdet,

som selvsagt var akkurat som beskrevet på forhånd.

Så, 11 tomler til Jørgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte deler av sm0k3d. Betalte på forhånd og fikk pakken rimelig fort. Jeg skulle kjøpe blandt annet pedalboks, men endte opp med å få kun clutch pedal uten noe mer..

Tenkte jeg skulle gi han LITT mer tid, selv om det nå har gått en måned og han har sluttet å svare meg.

Anbefales IKKE av meg med mindre jeg ser noe jævlig god service nå iallefall.

EDIT: Pedalboksen og resten av delene jeg skulle ha fikk jeg beskjed om å kjøpe nytt da det han hadde nå var spiker..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...