Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Bare positive ting å si om MeSs! Handla en haug deler til tds'en min og plagde han både sent og tidlig med ting jeg ville handle. :lol:

Ikke bare pakka han alt sykt godt, han tok bilder av ting som var negative OG vaska alt så jeg skulle kose meg med "nye" deler når jeg fikk dem. Makan!

Kjempetålmodig, ærlig, nøye og veldig grei kar!

9 tomler opp herfra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare positive ting å si om MeSs! Handla en haug deler til tds'en min og plagde han både sent og tidlig med ting jeg ville handle. :lol:

Ikke bare pakka han alt sykt godt, han tok bilder av ting som var negative OG vaska alt så jeg skulle kose meg med "nye" deler når jeg fikk dem. Makan!

Kjempetålmodig, ærlig, nøye og veldig grei kar!

9 tomler opp herfra! :)

Takk skal du ha! :) Bare å si ifra om du trenger mer! :)

Selvfølgelig tommel opp til "Nytern" også, veldig ålreit kar! Forhåndsbetalte og handelen gikk smertefritt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti tommler opp for atlee.! Har allerede overført penger for en vare som han skal kjøpe av meg.

Jeg får ikke sendt den enda siden jeg ikke er hjemme, men bli sendt samme dag som jeg kommer hjem.

Så grønt lys for atlee :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet M5 stab.stag av Olelink. Dessverre passet kun det bakerste på min bil, men han har vært behjelpelig under problemløsingen. Tilbød også å ta de i retur. Kun positivt å melde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...