Nautiluz Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Mods som er gjort:ESS Supercharger VT2-600 Nitron R1+ understell H&R Krengningstag fram og bak Aluforinger i bakstilling Wortec 388mm 8 stempel fram 388mm 4stempel bak Felgene er byttet til BBS CH-R 20" 9,5" forran og 10,5" bak 5mm spacer fram 10mm bak Dekk 245/30-20 275/25-20" Akraprovik titanium eksos (20kg lettere enn orginalt)RPI x-pipe "katless" Bmw performance ratt (alcantara) Vorsteiner GTS3 (frontfanger karbon leppe)Vorsteiner diffusor (karbon) Vorsteiner bagasjeluke (karbon) Linsene i lyktene er lakkert sort med røde striper sotet blinklys (orginalt chrom)Sorte nyrerSorte M blinklys på sidenSorte speil dekselSorte deksler rundt luft "inntak" på panserLCI baklykter (kodet om)Sotet sideruter forranByttet pærer fra 4300k til 6000kXenon interiør pærerByttet til "engelsk" nøkkelhull deksel som er lakkert. Look 2014 Og ja bilen er svensk siden jeg bor der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Gratulerer med forumet`s råeste bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Oioioioioiiii!!! <=Lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Gratulerer med ubergrom 3er! Syns fargevalget var knall! Grom originalt og med et sinnsykt potensiale utseendemessig med "små" forandringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Gratulerer! Flere bilder er ønsket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Gratulerer med ubergrom 3er! Syns fargevalget var knall! Grom originalt og med et sinnsykt potensiale utseendemessig med "små" forandringer Forandringer? Felger og lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Gratulerer så meget med en bil som vil dra blikk uansett! ;D Enig i fargevalget, fineste på E92! Håper du er glad i å vaske, for den må se strøken ut at all times (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Grattis, en slik koster vel en slikk og ingenting i Sverige Hvit og rød er jo knalltøft, men tror det er den første e92 M3 jeg har sett uten iDrive. Nå mangler du bare Vorsteiner CF frontleppe, 20" smidde felger, just senkesett og Akrapovic titanium eksos så er du i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Hadde nok i tilfelle blitt dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 you lucky ass. gratulerer så mye! drømmen dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Gratulerer med ny bil, über grom den der..! Likte godt fargekombinasjonen på bilen/interiøret. Regner aftenbønnen din i kveld inneholder ønsker om varmegrader og bare veier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Dette gikk fort..? =) Syntes fargen på interiøret var pent, jeg. Mangler bare et skikkelig fett eksosanlegg så dør jeg av misunnelse. Tenk å ha så rå lyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 rå bil dette ja, råeste m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 gratulerer med ny bil. du trappet ned i størrelse gradvis etter 740`n gikk på taket. først M5 så til M3. hehe. var det så du ikke skulle få klaus i liten bil eller? gleder meg til å se denne live. håper ikke det er lenge til passer de 20" iforged felgene fra 7er`n på denne da? det kunne blitt grommt. svarte felger med polert kant passer hvit bil rødt i bil har jeg sett mange misslykkede tilfeller av. men må si du og [space] har hatt flaks der. likte dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Må bare si det rett ut, jeg tror jeg dør av misunnelse Også tenker jeg nok en gang, hvorfor i helvete kjøpe jeg E91 i Norge? Når jeg kunne flyttet til Sverige å kjørt E92 M3... Enig med E.H.D her Grattis, en slik koster vel en slikk og ingenting i Sverige Hvit og rød er jo knalltøft, men tror det er den første e92 M3 jeg har sett uten iDrive. Nå mangler du bare Vorsteiner CF frontleppe, 20" smidde felger, just senkesett og Akrapovic titanium eksos så er du i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå