StigJ Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Da var det lagt inn bestilling på H&R stabstag kit. Prøve å få dette: med å bruke dette:: til å klare dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 oooo.... det der tipper jeg kommer til å bli bra.. Liten fare for at den blir litt mer tailhappy på vått eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Jeg er jo pudding og kjører med DSCen halvveis på uansett så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Om du har kjøpt foran og bak i samme serie så skal den ikke bli så altfor galt, men om du bare har bak så kan den bli ganske tailhappy av det jeg har lest meg opp til e39 m5 så er visst H&R det "villeste" å ha, Dinan litt snillere, og org altfor snilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Det er kit, dvs fremme og bak. Nå har jeg fått tilbakemelding fra Z4 Coupe-eier som har dette montert at det er en enorm forbedring. Så får vi prøve å forbedre den greia som sitter å holder i rattet også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Blir nok knall det hvor kjøpte du det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Fant det på e-bay men ble direktehandel for å få trukket av den tyske momsen. http://fahrwerk-24.de/default.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Nå skal bremsene få litt mer luft tommyf reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Det blir bra! Har du festet slange til rørene igjen? eller sender de bare luften inn i hjulbuen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Blir slange på rørene og så like rør i andre enden som blir felt inn i innerskjermene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 pent.. Løftet faktisk utseende også.. Samt veldig greit vist det har en effekt på bremsene.. Når blir det nurburgring da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Tja looken ble grei nok den. Litt langt ute da etter min mening. Men var eneste plassen jeg kunne sette de så... Håper det funker bra ja. Ringen er farlig den så den er ikke regnet med i noen fremtidige planer enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 hehe.. ja, skulle akkurat til å si det.. Var ikke noen andre plasser å ha de. Ringen er ikke farlig.. Så lenge du ikke legger vettet igjen hjemme Ellers er det en pen bil du har.. Ser deg vel på årabrot i august? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Joda, Ringen er farlig. Bare se på Youtube Nei det har vel bare blitt til at det ikke har vært på prioriteringslista. Men kanskje det kan skje til neste år hvis det ikke har blitt ny hverdagsbil eller garasje med hus innen den tid Tur til Ringen koster jo en del så. Bare turen til Rudskogen med E30meet blir nok på nærmere 10.000. Men Årabrot stiller jeg på ja Liker veldig godt den banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Ja, du har nok rett i det.. Koster penger.. Men er jo spørs hvor mye du gjør det til selv.. Har du fått stab stagene nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå