wicky124 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 blir gebyr om det er manglende årsavgift etc... du må også ha bilen forsikret og eu i orden før du kan hente ut lagrede skilt. men utenom det koster det ikkeno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Takk! Ja blir det hihi. Nå som den har blitt veteran, og full kasko er 1500 i året, drøye 100 lappen i mnd, så gidder jg ikke å levere dem inn mer. men før den var veteran kosta den 650 i mnd m full kasko, så da var det en no-brainer å levere de inn. Hadde en forsikring på den, når den var uten skilt for 100 i mnd for tyveri og brann. Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Hehe Ja, ser jo den da! Er jo noe dyrere på E38, så bare lurte på hvordan det er med å avskilte før vinterlagring, og bare hente ut skiltene 5 måneder senere liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Jupp, fort endel spart da som heller kan gå på deler Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Deilig å kjøre denne på jobb! årets første veteranbil-tur! Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Det såg digg ut:-) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Det såg digg ut:-) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Det var ubeskrivelig digg å gjenforenes med godbilen min, kjørte med et konstant glis, som jeg tror alle så xP haha Draget, lyden, farten, styringe, lavheten, stivheten, lydene, vibrasjonene, og det at den er halvferdig, får den til å føles som en skikkelig unormal bil, litt streetracer preg. Vanskelig å sette ord på, det jeg veit, er at denne skal bare bygges og brukes penger på, og aldri selges. E30 for life <3 M|Fjeld og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Ååååååå Nå skal vi snart ut og cruise! hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Veldig hel og fin E30, så godt å se at noen setter dem i stand og passer på dem Men eksosen må du bytte, den var rånete hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Ser virkelig bra ut, tipper det var en god følelse å få kjørt den igjen ja hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Nå savner jeg å kjøre min enda mer Ser ubeskrivelig digg ut! Noen store planere framover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Veldig hel og fin E30, så godt å se at noen setter dem i stand og passer på dem Men eksosen må du bytte, den var rånete Tusen takk! =) Ja må passe på godbilen ^^ Eksosen skal byttes, ingen tvil om det xD... Ser virkelig bra ut, tipper det var en god følelse å få kjørt den igjen ja Takk Ja var kjempedigg! Nå savner jeg å kjøre min enda mer Ser ubeskrivelig digg ut! Noen store planere framover? Hehe, sorry for det! ja var uberchill Vel... planer er det mange av, penger derimot er det heller værre med.(student) Nå med 7 serie i tillegg, så må jeg planlegge skikkelig. Ingen tvil om at E30en er første prioritet. Siden den også har blitt veteran, så fortjener den å se ut som den blir tatt godt vare på også Planer er: Interiør: -Taktrekket må trekkes ordentlig, vurderer alcantara. -Må ha klips, deksler, skruer, bolter etc inne i coupen. -Begge frontsetene skal byttes ut med originale M3 stoler som jeg har fått holdt av. Eksteriør: -Må få foliert listene til shadowline -Polere bilen -Montere tåkelykter og skiltlys. -Bytte ene lyktepakningen bak. - Senterkopper på felgene. - BBS RS eller Futura Bagasjerom: -Få lakkert innvending i bilens farge -Trekke om i skinn eller noe morro. Motorrom: -S50 -Lakkere innvending lik bilens farge Understell: alt nytt etterhvert sammen med S50 ombygging "motor", "understell" og "felger" er langsiktige planer, og ikke 100% men ønskelig når penger er tilgjenglig, blir ihvertfall ikke i år, og neppe neste år, men hvem vet hva fremtiden bringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Hoho, nok å gjøre her Om du skal skru en helg så får du si fra så kan jeg hjelpe taktrekk og andre små ting går fort når man er fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå