kabeldeigen Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Hei, da er alt kommet på plass i bilen. Ville bare vise resultatet. Ble kjempe bra synes jeg.. Oppdatert 08.02.2013 Endelig fått fingeren ut til å fått montert USB stikk og USB dongle til WIFI lett tilgjengelig. Super fornøyd med resultatet. Se bilder for inspirasjon Montert USB dongle til WIFI i hanskerommet. Montert USB stikk for musikk i oppbevaringrommet i midtkonsollen. Govert reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Det ser ikke ille ut! Men jeg er fremdeles ikke så super glad i Dyanvin da... Fint uansett! Har du bare lakkert int. listene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Det ser ikke ille ut!Men jeg er fremdeles ikke så super glad i Dyanvin da... Fint uansett! Har du bare lakkert int. listene? Synes det ble bra jeg, pluss at lydbildet ble mye bedre. Fikk jo navigasjon, handsfree, internett, usb tilkobling osv Ja, kun lakkert disse...av et lakkverksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Wifi i bilen? Til hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Wifi i bilen? Til hva? Surfe på nettet i garasjen, eller bruke smart tlf som hotspot å surfe på bimmers mens man blåser over hardangervidda. Altså uante muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Når man kjører skal man ha øynene på veien, bimmers kan man surfe på telefonen med tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Når man kjører skal man ha øynene på veien, bimmers kan man surfe på telefonen med tapatalk Jepp, skal strengt det ja, men blir det samme på tlf og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Hvor mye betalte du for dynavin med alt av kabler:)? Ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Hvor mye betalte du for dynavin med alt av kabler:)? Ebay? Kjøpte den av en hyggelig kar her inne på forumet.. Betalte 5000 med alt som medfølger, utenom WIFI dongle og USB forlenger kabler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Jeg liker mulighetene man får med denne spilleren, skulle bare ønske at displayet kunne vises som det orginale.. Og at man får kjørekomp og webasto menyene samtidig.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Jeg liker mulighetene man får med denne spilleren, skulle bare ønske at displayet kunne vises som det orginale.. Og at man får kjørekomp og webasto menyene samtidig.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Kan ikke få både i pose og sekk hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Nei, men akkurat i dette tilfellet skulle jeg ønske det var mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Nei, men akkurat i dette tilfellet skulle jeg ønske det var mulig.. Ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Er veldig enig med Alpejohn. Hadde denne blitt oppgradert med webastostyring, hadde den vært et suverent valg. Men uten er den ubrukelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå