rolf m3 Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 etter mye om å men bestemte æ mæ for å bestille deler fra tidligere Bmw spesialisten.. Men fy for et rot... Først ville han helst bare trekke rett av korte mitt for betaling, noe som er helt iorden men var "vrang" me å sende i oppkrav.. Etter dette lovte selgeren der inne at æ skulle ha delene iløpa ei uke, maks 1,5 uke... Nå har det gått 2,5 uke å ingenting har skjedd.. Ringte de på mandag å ble lovt at de skulle ringe mæ opp for han var opptatt men delene var IKKE sendt fra de ennå.. Hørte ingenting fra de den dagen så ringte opp igår... Me samme svar... Å idag får æ samme Faens svar??? Å ingen har ringt opp igjen? Flere som har samme dårlig inntrykk av disse apekattene eller? Kommer te å ringe å bare si æ vil ha pengene igjen.. Ville ha bilen Ferdi til Bmw treffet i Sørlandsparken nå på søndag men det ser da veldig dårlig ut.. :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Det er en egen tråd for dette. I tillegg så holder vi oss til bokmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Hehe, jeg har ikke bestilt av Schmiedmann selv og det av en grunn, en kollega ventet nesten 4 måneder på en ny bakpotte til sin E46 touring, en kammerat bestilte noe småtteri, bla. strekkbolter til en M30 topp. Tror ikke han fikk halvparten av boltene engang Og det tok også lang tid før han fikk halvleveransen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Er et par tråder om det fra før. Mange som har må vente lenge dessverre. Har personlig grei erfaring, men koed er mye flinkere til å svare på epost. viewtopic.php?f=9&t=262619&hilit=schmiedmann+erfaringer viewtopic.php?f=9&t=216894&hilit=schmiedmann+erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Here we go again... Min erfaring kort fortalt; jeg kjørte ned til Schmiedmann i Danmark og hentet delene der selv heller enn å handle i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Hehe, håper du har god tid til å vente på deler, for det trenger du virkelig med Schmiedmann........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnøy Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Jeg har nå ventet siden 18 mars, og ennå ikke fått delene. Har purret ca 16-17 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Fekk nettopp restordren av det eg bestilte November i fjor. 10stk M6 plastmutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Etter ein skikkeli uhøflig samtale med Fredrik på Schmiedmann idag har de faktisk ordna opp å sendt delene på ekspress post over natta... Mente de venta på giroverføringene mine men etter litt undersøking fant de ut at de va levert for lenge siden men me et ant delenummer så de fant ikke delen før nå.. Åhoi.. Aldri igjen, selv om de ordna det greit.. Skulle ha bilen ferdig før helga men nå blir æ liggende imora kveld å lørdag for å få den Ferdi te treffet på søndag.. :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 uhøflig fra din side altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 Ja, sa vel ting rett ut at de va ufattelig useriøse å at de nettopp mista en kunde pga dette rotet di sitt.. Så han beklagde så veldi men aldri igjen... Bare så synd de er så mye billigere enn Gs... Men blir koed neste gang;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå