Freakshow Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 (endret) Hei da har jeg vært å handla meg ny bil igjen var i sandefjord denne gangen også! denne gangen ble det ikke Diesel, men handla meg en 330i litt info om bilen Model description: 330IMarket: EuropaType: AW51E-Code: E46 (3)Chassis: touringSteering: linksDoors: 5Engine: M54 - 3,00l (170kW)Drive: HeckantriebTransmission: automatischBody Color: Titansilber Metallic (354)Upholstery: Standardleder/schwarz (N6SW)Production date: 12.12.2000Assembled in: RegensburgCode Standard Equipment375 schwarz Convertible top, electromech., black411 Window lifts,electric,front/rear473 Armrest front520 Fog lights548 Kilometer-calibrated speedometer550 On-board computer832 Battery in luggage compartment851 Language version GermanCode Optional Equipment205 Automatic transmission210 Dynamic stability control249 Multifunction f steering wheel255 Airbag Sports leather steering wheel320 Deleted, model lettering358 Climate comfort windscreen386 Roof railing403 Glass roof, electrical428 Warning triangle and first aid kit431 Interior mirror with automatic-dip439 Interior trim finishers, matt chrome441 Smoker package481 Sports seat493 Storage compartment package494 Seat heating driver/passenger502 Headlight cleaning system508 Park Distance Control (PDC)521 Rain sensor522 Xenon Light534 Automatic air conditioning609 Navigation system Professional629 Car telephone (GSM) w card reader, front672 CD changer for 6 CDs674 Hi-Fi System Harman Kardon775 Headlining anthracite785 White direction indicator lights801 National Version Germany863 Retailer Directory Europe879 On-board vehicle literature GermanPlanen for bilen er vel å ha den som bruksbil men samtidig kunne dra den ut på banen! Rødt - Ikke gjort Grønn - Gjort Så det som skal gjøres med bilen "performance" messing:bygge om til manuellBytte diff til LSD eller quife, forslag?Clutch som tåler litt julingSveise inn subframe forsterkningCoilovers, forslag?Bytte alt av foringer i understell til powerflex eller gspFult effekt annlegg, forslag?Kompressor?Bytte alt av forestillings delerStørre stabstagTårn avstiver foran og bakIntriør:Interiøret skal få seg en skikkelig overhaling med skinn fornyer osv.Led intrør belysningBytte ut Tlf med koppholderBytte ut liten navi med stor naviBytte ut cd veksler med audiovox mediabridgeAlacantara eller sort skinn med m søm girkule og hånsbrekks mansjetterM3 rattShortshift med zhp kuleUtseende:Ta av takrailsShadowline (matt eller høyglanspolert)??Angel eyesLed i grøftelysOransje blinklys foran Valse hjulbuer18" felgerM3 speilMtech 2 ?bytte forskjermer og panser (rust)ta rust i hjulbuer bakhellakeringsikkert mere men kommer ikke på noe nåEt par bilder av bilen fra salgs annonsen Endret Desember 13, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Så fin og velhodt ut utseendemessig hadde jeg nok latt den være slik den er, heller prioritert stivere demper/fjær/coilovers og powerflex, da ligger den nok bra på veien, Nye skilter, soting rundt om osv, litt kult med en clean sleeper som kjører fra andre "ihjelfiksa" biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Så fin og velhodt ut utseendemessig hadde jeg nok latt den være slik den er, heller prioritert stivere demper/fjær/coilovers og powerflex, da ligger den nok bra på veien, Nye skilter, soting rundt om osv, litt kult med en clean sleeper som kjører fra andre "ihjelfiksa" biler takk for det ja er holdt rimelig godt alt er gjort på verksted noe som ikke gjør noe ja jeg lurer på å holde den orginal men det vil tiden vise, først og fremst så skal den bygges om til manuell også tar man det nok derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Ser veldig fin ut denne ja Flott interiør. Blir nok bra med planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Grom e46 detta Følger selvfølgelig med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Ser veldig fin ut denne ja Flott interiør. Blir nok bra med planene Takk for det ja men fram stolene trenger seg en seriøs opp pussing Grom e46 detta Følger selvfølgelig med her Takk! flott Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Utrolig fin og leken bil Spent på å se fortsettelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Takk for det Hehe ja da er vi to! har så mange forskjellige ideer i hode så får se hva som skjer ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 med Mtech blir denne konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Usikker på om jeg vil ser jo pent ut men alle har det jo Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2014 Et par bilder Prøvde noen 5 serie felger jeg hadde liggende på 330'n de stakk litt for mye på utsiden av hjulbuene så tok de av xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 da har jeg bestilt meg Oransje bliklys Dice medabridge og Bmw scanner ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Blir sikkert bra lakke den chromekanten på nyrene svart? det gjør seg ganske bra når du har sølv bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 nyrene skal byttes ut med sorte ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Her er en stund sia jeg har vært Eneste som skjer med bilen om tiden er at den skal på EU kontroll, så jeg har bestilt nye bærearmer foran med de bakre foringene jeg veit at de bakkerste foringene er skvær gående på bilen, usikker på Bærearmene men bytter de uansett også skal eksos pakningene fra blokka til manifolden må også byttes så de er også bestilt se bort ifra det så er jeg veldig spent på hva annet så blir påpekt >.< Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå