Jan Christian Huus Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 (endret) Ikke helt ny, men nesten. Fikk bilen overlevert i mai....Dårlige bilder tatt i mørke, men satser på bedre etterhvert Endret April 17, 2015 av Jan Huus Kim Storøy og MarTo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 Tøff F11 dette. Ser ut som Space grå med titanium finish på BBs felgene, stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2014 Det stemmer.. BBS CH-r 20"245 forran og 285 bakSkal få fikset noen bedre bilder etterhvert, men nå for tiden er det mørkt når jeg drar på jobb og mørkt når jeg kommer hjem.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 Gratulerer med ny bil! Hva slags mobilholder er det du har der? Den sitter fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Gratulerer med ny bil! Hva slags mobilholder er det du har der? Den sitter fint! Takk skal du ha. Har i alle år kun brukt mobilholder fra Brodit - www.brodit.se Brodit lager holdere til de fleste telefontyper og fester til de fleste biler. De har en meget god oversikt på websidene sine. De leverer både passive holdere, holdere med lader via sigarettenner og aktive holdere med fast tilkobling av strøm (den benytter jeg). Her er det ingen ulyder eller noe annet. Bor du i Bergen eller Trondheim er Bilradiospesialisten veldig grei å bestille hos og de monterer også (greit om en velger aktiv holder som skal kobles og paneler skal vekk slik at ledninger ikke synes). Tror også deal.no selger. Skrik ut om det er noe. Har "doktorgrad" i Brodit HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Hei. Flott bimmer Men litt mer info om felgane? Et og bredde på felgan og hvilken dekk du kjører med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Heia....Felgene er BBS CH-R i grå finish.Foran: 20x8,5 felg m/ 245/35/20 FalkenBak: 20x10felg med 285/30/20 FalkenEr usikker på ET, men kan sjekke når vinterdekkene kommer på. De passer helt perfekt og er akkurat innenfor skjermen.Har nylig senket bilen hos forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 En kommentar angående felgdimensjonen. Disse finnes ikke i 8,5" og 10" bredde. De fås i 20x8 ET36, 20x9 ET44, 20x9 ET24 og ET29, 20x10,5 ET24 og ET35. Det vanlige på F10/11 er 20x9 ET29 og 20x10,5 ET35 som jeg antar du har. Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Fantastisk flott vogn Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 En kommentar angående felgdimensjonen. Disse finnes ikke i 8,5" og 10" bredde. De fås i 20x8 ET36, 20x9 ET44, 20x9 ET24 og ET29, 20x10,5 ET24 og ET35. Det vanlige på F10/11 er 20x9 ET29 og 20x10,5 ET35 som jeg antar du har. Du har selvsagt helt rett.... Tok dette fra husken men har sikkert rotet med andre dimensjoner fra andre felger som ble vurdert.... Onsdag denne uken skal den til Biltilsynet for å få godkjent i vognkortet nye dekkdimensjoner og senkesett. Antar dette er mer eller mindre formaliteter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Hva tenker en om frontspiler?Om jeg skal en, har har jeg lyst på en som ikke gjør for mye av seg og vurderer derfor AZ Schnitzer sin to-delte, lakkert svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Takk skal du ha. Har i alle år kun brukt mobilholder fra Brodit - www.brodit.se Brodit lager holdere til de fleste telefontyper og fester til de fleste biler. De har en meget god oversikt på websidene sine. De leverer både passive holdere, holdere med lader via sigarettenner og aktive holdere med fast tilkobling av strøm (den benytter jeg). Her er det ingen ulyder eller noe annet. Bor du i Bergen eller Trondheim er Bilradiospesialisten veldig grei å bestille hos og de monterer også (greit om en velger aktiv holder som skal kobles og paneler skal vekk slik at ledninger ikke synes). Tror også deal.no selger. Skrik ut om det er noe. Har "doktorgrad" i Brodit Takk for utfyllende svar! Jeg tror jeg går for den med USB, slik at mobilen kobles opp mot bilen. Jeg klarer ikke helt å finne den som kan festes på samme måte som din til 4-serien da.. Hvordan er denne montert? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Oktober 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2014 Takk for utfyllende svar! Jeg tror jeg går for den med USB, slik at mobilen kobles opp mot bilen. Jeg klarer ikke helt å finne den som kan festes på samme måte som din til 4-serien da.. Hvordan er denne montert? Takker for svar Heia Ser på 4-serien at de kun har feste lengre oppe til høyre for rattet. http://brodit.se/productList.html?brand=BMW&model=4-series&year=2014&pn=prod Mulig de kommer med flere løsninger om en venter litt? Erfaringsmessig pleier de å tilby en løsning ned til høyre ved midtkonsoll, lengre oppe til høyre for rattet og lengre oppe til venstre for rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Oktober 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2014 Da har 5 mann vært i arbeid i 1,5 time for å godkjenne senkesett og dekkdimensjoner. 5 min brukte de på senkesettet, resten gikk med på å godkjenne dekkdimensjoner bak... Kr. 68,. per mann per time er ikke gale Mr. Erling og bmwgreg90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 Interessant, antar det har vært litt diskusjon hvis hele den gjengen har brukt halvannen time. Hvilke papirer hadde du med for å få hjulene godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå