gregus Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 (endret) Byttet ut min E46 330cd med en E92 335i i forrige uke. Morsomt bytte. Nokså fullspekket bil etter datidens standard (07-modell), med lav km, og bilen både ser og kjennes ut som om den er utrolig velholdt. På grunn av trasig vinterføre i Oslo-området er det foreløpig begrenset med bilder, men slenger ut et par bilder foreløpig. Kommer sikkert flere etter hvert Endret Januar 14, 2015 av gregus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Denne var fin! Følger med videre her, ikke vær bekymret for og legge ut noe bilder! Bare og pøse på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 Denne var fin! Følger med videre her, ikke vær bekymret for og legge ut noe bilder! Bare og pøse på! Gratulerer med riktig valg av e92 Takk! Veldig fornøyd så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Rått! Gratulerer med "ny" bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Gratulere med ny bil. Gled deg til mange fine kjøre opplevelser med rå motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Takk! Koser meg allerede, og gleder meg til det blir vår og tørre veier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Grattis med grom vogn følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Fin bil med grom motor! Hva er planene for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Grom bil, med riktig motor. sleng gjerne ut noen interiørbilder. Lurer også på om du har noen planer? Jeg vurderer VRSF intercooler, downpipe og ny motorstyring på min, men har ikke komt så langt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Herlig vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Grattis med fin e92 med dønn motor Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Har ikke så store planer for bilen egentlig, lurer litt på å foliere shadow-line, men har ikke bestemt meg enda. Vurderer også å bytte ratt, samt å oppgradere radioen til dab/dab+, så må forske litt på det! Slenger på noen interiørbilder og et par bilder etter vask. Lurer forresten på å bytte til hvite(re) angel eyes, så tar i mot tips til plass å bestille med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Flott bil med fint interiør! Fine lister. Kunne trengt M-Sportratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Da har bilen fått M-Sport-ratt og 40w led i angel eyes, så nå begynner jeg å bli fornøyd. Fungerer meget bra, selv om jeg merker at det er noe hyppigere bensinstasjonbesøk enn med den forrige. Veies imidlertid lett opp av lyd og fraspark Har 1 stk sportsratt til salgs hvis noen er interessert. Senter med kromliste, som originalt. Gammelt ratt: M-Sport, med senter fra sportsrattet. Også montert mobilholder fra bimmian, kan skimtes til høyre for midtkonsollen. Bildet er dessverre feil rotert, hvordan endrer man dette? Er riktig når jeg åpner bildet lokalt. Led angel-eyes, sammenligningsbilde. Ferdig montert, sykt trangt i lyktehuset! Neste nå er swissvax-behandling av interiør, samt full runde med polering når det går mot vår! Ser bra ut i lakken, men alltids rom for en vår-shine! HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Hvilke LED-pærer kjøpte du? Er de like kraftig i dagslys som de originale halogen? Skal handle nye til min men er litt usikker på hvilke jeg skal velge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå