Dinge Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Hei. Har et "PROBLEM" med bilen min. Dog noe jeg tror er er kjent problem da 520D'en min også var slik. Dette varierer mtp hvilke gir jeg har bilen i og om jeg kjører på flatmark eller i bakke. Virker som om hvis jeg gir for mye gass så holder motoren litt igjen, drar bra også reduseres det. Du kjenner godt at den mister litt av kraften sin. Slipper jeg opp gassen litt så kommer den seg igjen. Motoren går klokkerent ellers Prøvd å søke litt men dukket opp så mye forskjellig. Litt om lmm og mappsensor har jeg funnet. Noen som har byttet noen komponenter som har lyktes? Eller er det en reduksjonsventil eller lignende som gjør at dette skal være sånn? Dan Inge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Har du sjekka at ikke turboen er på vei til å ta kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Mister du kun kraft?Den fusker ikkje på turtall eller røyker usedvanlig mykje/dårlig farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Turboen er thight og fin. Sjekket den når jeg hadde av eksosen i sommer. Gikk også helt likt da når eksosen var helt av etter cat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Eksos er også helt normal. Ingen fusking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 (endret) Då ville eg nesten tatt ein diagnose visst ikkje andre her har fleire forslag. Diagnosetråd:http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tråden-oppdatert-180313/ Endret Januar 29, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Skal få tatt en diagnose i morgen om programmet jeg har er til å stole på så burde det komme opp noe hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Har også hørt at det kan Være el-styringen på turboen som kødder.. Håper ikke det er det for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Årsmodell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Sjekk slanger fra turbo til IC, og fra IC til innsug. Hadde just samme problem, som også ga feilkode på LMM. Noe det da ikke var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 2001 m47d20. Jeg har fått kjørt diagnose I dag. Fikk kun denne feilmeldingen: 0a injection regulation opening valve. Forsto meg ikke helt på hva det er men. Kan det forårsake dette med at den mister litt kraft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Jo også er det abs-sensor venstre bak. Speedometer detter ut i ny og ned, blir borte en stund. Går speedometer via abs-senor venstre bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Jo også er det abs-sensor venstre bak. Speedometer detter ut i ny og ned, blir borte en stund. Går speedometer via abs-senor venstre bak? Det stemmer nok ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Noen som vet hva feilkode på motor er? Abs sensor er kjøpt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 (endret) Usikker på den feilkoden du. Har det noke med bensintilførselen å gjøre kanskje?Heiv spørsmålet i diagnoseforumet eghttp://bimmers.no/topic/794692-2001-m47d20-0a-injection-regulation-opening-valve/ Endret Februar 2, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå