Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ikke gjort noen modifiseringer på den på bildene. Hjulene ble kun satt på for moroskyld.

Ok :) skal muligens ut å prøve ett sett på 8.5x18 et20, men vil hellst ha breiere bak da for å få litt mer konkav :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til. :)

 

Jeg hadde 8,5 ET40 foran og ET33 bak (egentlig ET40 med 7mm spacer), og dette subbet litt bak, men gikk greit foran. Likevel var det ikke akkurat så veldig mye å gå på. :)

 

Jeg har forstått det slik at e82 har 20mm bredere sporvidde bak enn e81 og e87 også (link), så her kan det være litt å hente ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg også fått med meg. Ja håper det går med litt moderat dekkstrekk og valsing. I verste fall blir det camber stag bak :) uansett fullt justerbare coilovere blir bestilt neste år slik at alt skal gå og høyden blir rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå endret dato I bilen til 0911 og tatt en process car. Fikk et lite tilfelle av enorm angst da alt lyste opp og ble til tysk da den faila midt i, men ser ut til å være i orden.. på den annen side, så hr alle mine tidligere kodinger i kombi og cic blitt nullstilt til OEM, og jeg sliter nå med å endre dem til det jeg vil.. Hjelp???

Bonusen utav det hele ble at Journey computeren fungerer!!! :D kunne nok sluppet unna process car greia men hey, litt action i hverdagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert at du (også :D) fikk den til å fungere. :)

 

Jeg tror problemet mitt lå i kodingen til kombi, uten at jeg har helt funnet ut av hva enda. Hos meg forsvant digital speedometer i instrumentpanelet, samt at kjørecomputeren gikk over til å bruke bare en linje, og det virket som om journey computeren forsvant igjen når jeg prøvde å få de tingene tilbake i dag.

 

Heldigvis fikk jeg alt til å bli slik det skulle til slutt, med journey computeren i behold. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mitt digitale speedo forsvant også nå, samt muligheten for å gjøre innstillinger i bc...

 

og nå hver gang jeg bruker sg_codierdaten_lesen, endrer parameter, lagrer som .MAN fil og sg_codeirung, så skjer det ingenting.. hva gjør jeg feil?

samt hovedspråk i cic har endrer seg tilbake til tysk hver gang.. blæh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var alt tilbake til skjønneste orden, samt koden inn lit nytt snæks fra lista til Bjornoen :)

 

Tok også av performance vinga, da jeg ikkje klarte slutte irritere meg over den ble skev, så har fått montert den på nytt idag. Meget fornøyd! :D henger det ikke ordentlig nå så blir det sica neste!

 

Må også legget til takk til awt og bjornoen for hjelp, var nervevrak igår kveld og idag før alt koding var normalt igjen! :)

 

 

post-83891-0-51016700-1433081358_thumb.j

post-83891-0-02350300-1433081360_thumb.j

post-83891-0-93592500-1433081361_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...