Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 (endret) Ja, Shattered sende meg en melding om lurte på om jeg var interissert i å kjøpe bilen som han bomkjøpte for 13000,-skulle få den for 3100,- så jeg var så frekk og tilbydde 3000, og 1,5time etterpå var jeg på vei hjem med bilen bilen er 318TDS Bilen må byttes fjører, bremser og par foringer før eu kontroll, og sveise 2 rusthull i kanalen, så satser jeg på at den går i mellom har hittil fikset: -sveiset opp eksos ( skal bygges nytt hele veien)-2x vindusheiser, nå funker alle.-speiljustering venstre side-DVDspiller med blåtann +++-Rattboss med drifting ratt-avballangsert alle hjul, ristet fælt. er MYE å gjøre og ting blir gjort etterhvert. så gidder rett og slett ikke å liste opp. ellers er bilen meget godt utstyrt. elvinduer hele veien, varme i seter, skinn, lagt opp til multifunksjon +++ dårlig med bilder, men poster det jeg har foreløbig. akkurat henta. fiksing av eksos og generell sjekking fiksing av vindusheiser. nytt ratt og spiller, rattet blir byttet ut igjen mtp eu. dette blir bare en bruksbil. skal senkes med coilovers og få på noen gode hjul, har en plan ved siden av denne eier jeg den her også oppdaterer utover tråden MYE som skal gjøres. Endret Februar 19, 2015 av Holtsdalen Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 Er ikke rart den rister når bærekuler,endeledd å foringer er utslitt Hadde den på bukk før shattered solgte bilen Kunne ta forhjula inn og ut og frem å tilbake Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 Er ikke rart den rister når bærekuler,endeledd å foringer er utslitt Hadde den på bukk før shattered solgte bilen Kunne ta forhjula inn og ut og frem å tilbake tull å tøys jeg har sttrammet over og sjekket foringene og de er ikke veldig slitt, går imellom eu ballangserte hjula så slutta det å riste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 Følger Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 Følger Mathias gull! hmmmm, ære haugerud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 gull! hmmmm, ære haugerud? Det stemmer ganske bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 får følge med her også! Mathias Holtsdalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 Spennende prosjekt! Følger videre! Mathias Holtsdalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Godt å se at denne får den behandlingen den trenger! Følger Freakshow, Mathias Holtsdalen og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2jzzz Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Følger Sent from my iPhone using Tapatalk Mathias Holtsdalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
85quattro Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Følger! Digger diesel [emoji5] har e34 525td som prosjekt sjøl! Mathias Holtsdalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Moro at folk bil følge! Hittil har jeg kun satt på m3 fangeren, DVD spilleren og rattet og kjørt,kjørt,kjørt. Har venta til heftelsene og omreg er ordna, og har idag fått ordna oppi alt! Heftelsene blir sletta (bilen har vært satt som pant for et lån så den blir slettet som pant) og ska møte forgjeforgje eiger å skrive salgsmeld imårra:) Så da begynner endelig skruinga straks! Har en e46 som må byttes bremserør og no greier på og så den kommer først:) Shattered, 2jzzz og santho96 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Følger med Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå