Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor sier schmiedmann at 3.0 m3-skiver veier 14kg pr side, mens koed sier 7,5kg? Har mer trua på koed, siden begge oppgir 3.2-bremseskiver til 7kg. Og hvor er det kurrant å handle performance friction-klosser?

3.2 skivene skal vell veie vesentlig mindre enn 3.0 ivaffall såvidt jeg har hørt.

men hakke veid de, kan veie en 3,2 skive imorra om du vil :P, har det på forstillinga mi som jeg demonterte idag.

btw noen som vet hvor jeg kan kjøpe pakningslim?

til en ok penge :P

bare sånn som tetter det lille ekstra rundt papirpakningene, ikke pakningssilikon altså

Nei, trenger ikke veie de for min skyld. Hadde 3.0 og 3.2 for meg for en stund tilbake, og det var merkbar forskjell, men ikke dobbelt så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier schmiedmann at 3.0 m3-skiver veier 14kg pr side, mens koed sier 7,5kg? Har mer trua på koed, siden begge oppgir 3.2-bremseskiver til 7kg. Og hvor er det kurrant å handle performance friction-klosser?

3.2 skivene skal vell veie vesentlig mindre enn 3.0 ivaffall såvidt jeg har hørt.

men hakke veid de, kan veie en 3,2 skive imorra om du vil :P, har det på forstillinga mi som jeg demonterte idag.

btw noen som vet hvor jeg kan kjøpe pakningslim?

til en ok penge :P

bare sånn som tetter det lille ekstra rundt papirpakningene, ikke pakningssilikon altså

Halv kilo pr side tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal nok litt mer til før jeg blir støtt (men takk for tilbudet). Jeg syns bare det er rart å poste noe slikt på et bmw forum.

Det til side, så er absolutt den kristne historien interssant, men jeg mener likevel at man ikke kan generalisere såpass, og klandre en religion for valg uopplyste mennesker gjorde for x antall år siden. Handlingene disse begikk er klart og tydelig ikke forenelig med bibelen, eller koranen for den saks skyld. i følge bibelen, tar alle feile valg, Uavhengig av religion.

Ser du dette i en større kontekst, vil du straks se at kristendommen ikke står i særposisjon i forhold til uhumanitær oppførsel som forfølgelse, folkemord, kriging, plyndring og så videre oppgjennom, men at det ligger i menneskets natur.

Det er også essensielt i saken at også vikingene, napoleon, diverse keisere i romerriket (før det ble kristent) og mange andre sivilisasjoner har gjort de samme tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At religion ikke nødvendigvis er bra..

Kan godt ta det vekk om det støter deg?

Det synes jeg at du skal gjøre. Uansett hva sammenhengen evt. er... er det ikke sympatisk å sidestille det som er gudstroen til ca. 2,1 milliarder mennesker med nazismen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At religion ikke nødvendigvis er bra..

Kan godt ta det vekk om det støter deg?

Det synes jeg at du skal gjøre. Uansett hva sammenhengen evt. er... er det ikke sympatisk å sidestille det som er gudstroen til ca. 2,1 milliarder mennesker med nazismen.

Your wish is my command!

Noen som husker hvilket spill og hvilken karakter som sier det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At religion ikke nødvendigvis er bra..

Kan godt ta det vekk om det støter deg?

Det synes jeg at du skal gjøre. Uansett hva sammenhengen evt. er... er det ikke sympatisk å sidestille det som er gudstroen til ca. 2,1 milliarder mennesker med nazismen.

Your wish is my command!

Noen som husker hvilket spill og hvilken karakter som sier det?

Hmm... Kan ikke ha vært i Red Alert 2? Mener å ha vage minner om det :lol: Var vel før vi hadde pc i hus selv, så spillte det litt hos naboen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Helt riktig. Var fett spill ass. Husker ikke om det var ivan, yuri eller han teleport duden. Tror det var yuri.. :)

Husker vi spilte det på lan hele tiden. Var alltid iraq og bygde mamuthtanks, fikk man nok av de så eide man alt. Trengte typ bare 5 fullt oppgraderte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...