Gå til innhold

DanielStance's E34 Sedan


Daniel.
 Share

Anbefalte innlegg

Slåtthaug, ja! Gikk ett av mine mange år der. Bilskade, Lakk og Karosseri. Kjørte E34 når jeg gikk der også, faktisk. Har skrevet litt om bilen, skolen og læreren min der, i bimmersjournalene.

 

Såpass ja :P Jeg går Kjøretøy VG3 hehe. Så du skrev der, tror jeg var første som likte innlegget faktisk *tar på seg hipsterbriller*. :lol:

 

Er utrolig lite spennende på parkeringsplassen der oppe. Nesten alle kjører pappa's Tesla og flett nye Passelater osv. Står en svart E36 touring som faktisk er litt tøff, men er sikkert ikke noe spennende under panseret (sa gutten med dau20i) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å høre. Fant et par bilinteresserte på skoleparkeringen. Han ene fikk seg E30 320i. Så var det en kul citroen med luftunderstell, en Z3 28i. Og en Omega med V6 og manuell. Ellers husker jeg stort sett bare VW og Audi. Spesielt unge jenter i Golf eller A3. Men bilinteresserte begynner det å minke på, ja! E34 er lidenskap, så trenger ikke mer enn 2-liter for å vise hvem du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å høre. Fant et par bilinteresserte på skoleparkeringen. Han ene fikk seg E30 320i. Så var det en kul citroen med luftunderstell, en Z3 28i. Og en Omega med V6 og manuell. Ellers husker jeg stort sett bare VW og Audi. Spesielt unge jenter i Golf eller A3. Men bilinteresserte begynner det å minke på, ja! E34 er lidenskap, så trenger ikke mer enn 2-liter for å vise hvem du er :)

 

Jepp. Bortsett fra den E36'en og E34'en min så går det som sagt stort sett i biler som jeg er 99% sikker hører til foreldrene. Alt fra sossegutter i carbonwrappet Tesla, til flett ny Passat stasjonsvogn, Mercedes GLK etc. Hadde en i klassen som kjørte E39 540ia, men han fikk læreplass så han forsvant. :P Tror ikke jeg har sett noe særlig til jenter som kjører. Ser bare noen som kjører scooter haha :P Joda, 2literen er jo sikkert grei nok i siden jeg ikke har hatt lappen så lenge, men kjenner jeg begynner å savne litt "kraft". Kunne gjerne hatt en E34 med større motor nå.. Men er så vanskelig å finne et bra eksemplar. Men er i hvertfall ikke ferdig med E34 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med både bil og lapp, akkurat lest gjennom tråden din.

Bilen ser fin på bildene, men du må få gjort noe med eksosen, er kat gåen/tett vil dette skade motoren. Da er det heller bedre og fjærne den om du ikke får tak i en brukt eller noe. ;)

Olje service bør du og gjøre, ser du har hatt det i tankene en stund. Olje, filter, luft filter, bensin filter og plugger. Dette er en forholdsvis billig utbedring, og viktig for og holde bilen i drift ;)

Liker planene dine med bilen :) stå på videre. Følger med her fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med både bil og lapp, akkurat lest gjennom tråden din.

Bilen ser fin på bildene, men du må få gjort noe med eksosen, er kat gåen/tett vil dette skade motoren. Da er det heller bedre og fjærne den om du ikke får tak i en brukt eller noe. ;)

Olje service bør du og gjøre, ser du har hatt det i tankene en stund. Olje, filter, luft filter, bensin filter og plugger. Dette er en forholdsvis billig utbedring, og viktig for og holde bilen i drift ;)

Liker planene dine med bilen :) stå på videre. Følger med her fremover :)

 

Takk for det :)

 

Ja jeg må det. Prøvde å slå på den for å høre om det var noe løst inni, men klarte ikke høre noe. Får se om jeg får demontert den på jobb når jeg begynner igjen der. Er vel ikke sveist igjen noe sted?

 

Service skal jeg ta nå når jeg begynner igjen. Skal i hvertfall ta olje, oljefilter og luft filter. Skal se om jeg kan finne ut når plugger og bensinfilter ble skiftet sist. Om det er en stund siden så får jeg nok ta de også.

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensinfilter koster vel 170kr el no slikt så er ikke noe å spare på ;) pluggene kan jo være nokk å sjekke å evt gi dem en runde med stålbørsten.

Eksosen kan du jo kappe før og etter kat å sette inn rør bare for å teste evt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensinfilter koster vel 170kr el no slikt så er ikke noe å spare på ;) pluggene kan jo være nokk å sjekke å evt gi dem en runde med stålbørsten.

Eksosen kan du jo kappe før og etter kat å sette inn rør bare for å teste evt

 

Nei prisen er jo grei nok, var mer jobben med tanke på plassering osv. Men det finner jeg nok ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...