Gå til innhold

Min F11 LCI 535i Frozen Bronze.Vurderes Solgt


bmw cab
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, bmw cab skrev:

Det er egentlig bare å løfte den rett opp. Trenger ikke å bruke makt eller noe.Om din ikke vil opp,så prøv å sprut på litt WD40. Kan hende det har rustet opp litt der spenfjæra er montert. Men bruker du visker bak??Fy skamme seg,blir riper på glasset av det. Jeg har aldri brukt visker bak på min,eller noen av de x antall bilene jeg har hatt opp gjennom årene.

Fikser ikke riper på glass eller lakk,jeg er en av de som har litt problemer i hodet,hehe😂

Hehe, F11`en er brukis, så det ofrer jeg ikke en tanke :P Bytter bare ruten om det blir striper. Og ryggekamera er jo ubrukelig på vestlandet, for linsen blir jo skitten bare man starter bilen, så det går jo ikke ann å se annet enn gjørme på skjermen ](*,)
Hadde jeg hatt en hobby/finværs bil derrimot hadde jeg sikkert fjernet hele bakruteviskeren :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, johnja skrev:

Nja...har en M3 stående å vente på meg, og har bestilt G31 540i🙄🙄

Den orange,var det M3 eller M4?Husker ikke nå.Er det en av de du mener som venter på deg? Mente forresten G31,ikke G11😂 Men jeg har vært inne på G31 540i selv. Fin bil å alt det der,men jeg vet liksom ikke helt.Tiden for vise,akkurat nå er jeg litt usikker for tiden. Skal uansett vente til nye M4n kommer nå snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Daniel80 skrev:

Hehe, F11`en er brukis, så det ofrer jeg ikke en tanke :P Bytter bare ruten om det blir striper. Og ryggekamera er jo ubrukelig på vestlandet, for linsen blir jo skitten bare man starter bilen, så det går jo ikke ann å se annet enn gjørme på skjermen ](*,)
Hadde jeg hatt en hobby/finværs bil derrimot hadde jeg sikkert fjernet hele bakruteviskeren :mrgreen:

Jeg ser den Daniel,but still. Riper på glass i sollys er det værste som finnes😠Samme med bil full av riper og kjørespor midt i solsteiken,blir gal av slikt,hehe😂Men uansett,prøv å smør opp viskeren litt. Ta en klut rundt den,så slipper du klin over alt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, johnja skrev:

Den orange var M3, den er solgt, denne står klar nå

20161220_122843.jpg

Og der datt jeg ned av stolen😄Fy faen så rå farge😄Dette er vel en Competition utgave med tanke på 20 tommer felga?

Kjøpt av Helge eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bmw cab skrev:

Og der datt jeg ned av stolen😄Fy faen så rå farge😄Dette er vel en Competition utgave med tanke på 20 tommer felga?

Kjøpt av Helge eller?

Ja den er helt rå, det er en 30 års utgave, 1 av 500 produserte. Kjøpt på hfs ja😎

Gleder meg bittelitt til bedre vær nå.....

Endret av johnja
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, johnja skrev:

Ja den er helt rå, det er en 30 års utgave, 1 av 500 produserte. Kjøpt på hfs ja😎

Gleder meg bittelitt til bedre vær nå.....

Når er overtagelsen?Kostet vel litt mer enn Standard M3 med Competition pakke?,hehe😝Jeg vet ikke hva du jobber med,men kan ikke du ordne meg jobb hvor enn du jobber?,haha😝Jeg tror jeg aldri har snakket med en person som alene har hatt så mange fete råe bimmere😎

Vi må treffes en dag når du får M3n,for en sånn kunne jeg ha tenkt meg også😎😄

Endret av bmw cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, johnja skrev:

Den orange var M3, den er solgt, denne står klar nå

20161220_122843.jpg

Skal ikke dra det for OT her, men er det den orange som er til salgs hos Brennes auto? Var egentlig på leting etter en M4, men med smårolling på vei tror jeg at jeg må kompromisse med en M3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, bmw cab skrev:

Når er overtagelsen?Kostet vel litt mer enn Standard M3 med Competition pakke?,hehe😝Jeg vet ikke hva du jobber med,men kan ikke du ordne meg jobb hvor enn du jobber?,haha😝Jeg tror jeg aldri har snakket med en person som alene har hatt så mange fete råe bimmere😎

Vi må treffes en dag når du får M3n,for en sånn kunne jeg ha tenkt meg også😎😄

Overtar denne når jeg vil, så jeg venter på litt sikrere vårvær🙄. Men nåååå begynner det å bli kjedelig å vente.....

Tar gjerne en prat med en entusiast, det er alltid hyggelig. Får sikkert til en prøvetur også😊

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ranger1000 skrev:

Skal ikke dra det for OT her, men er det den orange som er til salgs hos Brennes auto? Var egentlig på leting etter en M4, men med smårolling på vei tror jeg at jeg må kompromisse med en M3 :)

Ikke min gamle det nei.

Jeg personlig hadde kjøpt M3, uansett smårollinger eller ikke😊😊 Syns den er mye råere. Men som sagt, det er min personlige mening, gromt uansett 😎

Jeg hadde også sjekket pris på ny, du vil bli overrasket( positivt) i forhold til de brukte på finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, johnja skrev:

Overtar denne når jeg vil, så jeg venter på litt sikrere vårvær🙄. Men nåååå begynner det å bli kjedelig å vente.....

Tar gjerne en prat med en entusiast, det er alltid hyggelig. Får sikkert til en prøvetur også😊

 

 

Hehe,genialt 😄😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...