Gå til innhold

Oljesvetting rundt et rør/sensor- F10 520D- med bilder


BimmerFan!
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, ^B^M^W^ skrev:

Det kan tilsynelatende bare være slangen som lekker, det er ikke uvanlig på eldre motor-modeller.

Får håpe det er bare det. Nå er ikke dette en så gammel motor, 2012 modell. 

 

1 time siden, E.C. skrev:

Er ofte dårlig slange/klemme, typisk bmw det.

Satser på at det ikke er værre enn det :)

44 minutter siden, papertiger skrev:

Hehe, det var sammentreff. Sjekk siste side i tråden min - samme spørsmål, samt svar fra ahj ligger der :) jeg fikk nettopp bytta min. Er ingenting alvorlig, men ganske vanlig sak. 

Det så ganske likt ut, ja :D 

Satser på at BMW bytter denne på garanti :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem bare på min m57 03 model. Oljesvetting på slangen fra veivhus inn på innsugslange til turbo. Demonterte, gjorde rent og satt på ny o-ring. Jeg bytta veivhusfilter også siden jeg ikke visste sist det ble gjort.. ble tett etter d. Men, riktignok en helt annen motor og model:):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Hvor sitter denne slangen på min N57?

Denne er så vidt jeg vet bare på biler med "kald klima pakke" etter det jeg har lest på forumet. Den er der for å varme opp veivhusventilasjonen. Nå skal det jeg sier om bilteknikk tas med en klype salt :P Så vidt jeg vet så er bilen din importbil og da mest sannsynlig ikke har det varmeelementet (pga. du ikke har kald klima pakken) :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BimmerFan! skrev:

Denne er så vidt jeg vet bare på biler med "kald klima pakke" etter det jeg har lest på forumet. Den er der for å varme opp veivhusventilasjonen. Nå skal det jeg sier om bilteknikk tas med en klype salt :P Så vidt jeg vet så er bilen din importbil og da mest sannsynlig ikke har det varmeelementet (pga. du ikke har kald klima pakken) :D 

 

Åja..så greit da. Da slipper jeg å tenke på det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...