Gå til innhold

Tips til LED skiltlys E86


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til rimelige og ok LED skiltlys som passer til Z4en? Denne bruker samme som første gen. 1serie og første gen. 6 serie. Noen som lyser tilnærmet originale LED skiltlysene og ikke disse som er så blå og kraftige at man kan bruke de som arbeidslys på svarte natta. 

Vet jeg kan bruke de originale LED lampene fra E89 Z4 etc. men da må jeg i tillegg koste på kabelsett som er dyrere enn skiltlysene. Nei, jeg klipper ikke originalkablene :)

Gjerne tips til rimelige Ebayvarer. 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo de hvite fra ebay til E85/E86. Må du kutte noe her da?

http://www.ebay.com/itm/281906156946

Jeg tror nok derimot de er litt arbeidslys, men de er i det minste hvit(sier de) og ikke den fæle blåfargen mange tøffer rundt med. Hva er galt med de originale? :) Er det pærer i de originale så du kan bare skifte til LED-pære?

Jeg ser også det er forskjell på E46 sedan/touring og coupe/cab og m3. :o

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De du linker til skal passe rett i ja. siden de har ledningen med sokkel som på en W5W pære. 

De er opplyst til 6000K, jeg har det i Xenonpærene og synes de har for mye blåskjær, derfor jeg er litt tilbakeholden til de der. Pluss de er nedlesset i LEDpærer i motsetning til OEM som bare har noen få.

s-l1600.jpg


OEM:

53657_x800.jpg

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Marius2002 Det så bedre ut ja, men ser lengre nede på siden at man kan ende opp med lamper med 24 LEDs, alt etter hva de har inne... :(

 

Heller nesten mot å bare handle OEM fra E89 med retrofit kit til 580,- og svinge innom GS selv. Da vet jeg i alle fall hva jeg får.  Men så var det den gjerrigknarken da... :-P

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...