Gå til innhold

Endelig BMW !!! Men hvilken?


Amistad
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har skumkanonen fra Karcher, men jeg synes ikke den pisker opp skummet nok. Jeg vet det er en på Ebay som skal være ganske bra, og jeg tror det er denne.

Dra på Biltema og kjøp to slike bøtter, en vaskehanske og en tykk mikrofiberklut for å tørke bilen. Denne her ser grei ut.

I skumkanonen bruker du Nerta Active Diamond. Når bilen er helt ren kan du legge på ett lag med voks. Denne er veldig billig og den holder ihvertfall ett halvt år.

Dette er kun ett forslag på ting du kan kjøpe, det finnes så utrolig mange alternativer! Les "Bilpleie for Dummies" på dcn.no, så får du en fin oversikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt en liste med produkter fra Bilnerden.no Selv om han ikke er så dyr hadde det gjort seg å pynte litt med noen rabatter :? Ble jo litt ekstra denne gangen siden jeg begynte fra skratch ... 

Regner med å ha pakken ca onsdag, så tok bilen innom en gjør-det-selv vask for å korte ned ventetiden ...

Hmm ... jeg burde vel egentlig gjøre denne tråden om til biltråden min, eller avslutte denne å starte en ny ... 

IMG_0298.jpg

Endret av Amistad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28.9.2017 at 15.37, Eselfjes skrev:

Jeg har skumkanonen fra Karcher, men jeg synes ikke den pisker opp skummet nok. Jeg vet det er en på Ebay som skal være ganske bra, og jeg tror det er denne.

Dra på Biltema og kjøp to slike bøtter, en vaskehanske og en tykk mikrofiberklut for å tørke bilen. Denne her ser grei ut.

I skumkanonen bruker du Nerta Active Diamond. Når bilen er helt ren kan du legge på ett lag med voks. Denne er veldig billig og den holder ihvertfall ett halvt år.

Dette er kun ett forslag på ting du kan kjøpe, det finnes så utrolig mange alternativer! Les "Bilpleie for Dummies" på dcn.no, så får du en fin oversikt :)

Takk for gode tips og info. Jeg klarte å overse innlegget ditt litt vis nettleser mobil. God helg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...