Gå til innhold

Hva er denne bilen verdt?


Desko-K
 Share

Anbefalte innlegg

Har en '97 520i som ikke gikk gjennom EU, funderer på om jeg skal selge eller reparere.

Hva vil dere anslå den er verdt som den står nå, og hva er den verdt dersom jeg godkjenner og får tilbake skiltene?

Feil på EU:

Airbag lampe lyser

Kulelager bak

Stab stag foran

Bremseskiver må byttes

Rust på bremserør

 

Bilen har gått ca 200.000 men går ennå som en klokke. 

Ellers er det smårust på de vanlige stedene (bagasjeluke, dørlister), av utstyr har den klima, el-vinduer foran, cruise control, manuellgir.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftes lønner det seg å selge den med EU og skilter på. Som den står nå tror jeg ikke det er mer å hente enn maks 8000,-. Markedet for E39 er utrolig dårlig, og det gjelder spesielt modeller med mindre motor som f.eks 520 og 523. Siden facelift modellene nå er veldig rimelig så faller preface modellene enda mer. 

 

Endret av RemyNG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 21.9.2017 at 13.25, Desko-K skrev:

Tja, ser de fleste på finn går for 5-10 000, da ofte med motorhavari. Denne går helt strøkent.

Men blir nok lettere å få solgt med skilter, ja. Hva er realistisk pris da mon tro?

Har hentet flere 520i med velfungerende motor og skilter for 6-7000, så ikke forvent så mye mer enn det :P Manuell er dog et lite pluss. Var ikke så lang EU-liste på den så ville heller brukt noen timer på å skru og selge den når den er godkjent, da får du nok rundt 20. Med forbehold om at du skrur selv da, om du skal sette det bort blir det fort for dyrt til at det er verdt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...