Gå til innhold

BMW Xdrive og Msport understell


mslello
 Share

Anbefalte innlegg

Har forsøkt å lese litt rundt dette, men ikke klart å finne noe som gir meg svar enda.

Har noen fått med seg hvorfor BMW ikke leverer Msport understell på Xdrive biler? Det kan jo være fint å ha Xdrive selv om man ikke kjører på hytteveier og eller ubrøytede veier. Ser jo at senkefjærer er populært blandt de som kjører andre modeller enn X utgavene, så syndes det er rart BMW ikke vil ha en del av det markedet. VAG klarer å levere sportsunderstell til sine 4 hjulstrekk varianter. 

Nå kommer jo M5 med Xdrive, så kanskje det kommer ett skifte på dette nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke funnet ut så mye mere.

Men fant en artikkel som beskriver Xdrive og forskjell på Xdrive og Quattro for de det måtte intressere iallfall.. Men sånn de beskriver Xdrive, som skal gi kjøreglede likt med en rwd BMW, så synes jeg det er enda rarere at de ikke leveres med sportsunderstell.

https://www.carthrottle.com/post/bmw-xdrive-vs-audi-quattro-how-do-they-differ-and-which-is-best/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor dem ikke er senket har vell noe med drivknuter foran da dem er redd for økt slitasje, hvis dem har senket fra fabrikk og noe går galt innenfor garanti så må BMW selv dekke det. Men hvis vi som eier bilen senker må vi dekke det. 

Eneste jeg kan tenke meg hvorfor dem ikke er senket :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, mslello skrev:

Det har kanskje en sammenheng med Xdrive på nye M5 da 😊

Det vet jeg ikke, men det blir spennende å se om nye 3-serien også får xDrive med m-sport understell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...